Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار خراسان شمالی گفت: رتبه استان در جذب اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه ۲۱ است که متاسفانه رتبه خوبی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ محمود قنبری امروز در  نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان خراسان شمالی با تاکید بر ورود جدی بانک‌های عامل برای جذب اعتبارات سند جهش تولید استان، اظهار داشت: بانک‌های خصوصی استان موظف به هزینه کرد 50 درصد منابع خود در استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به صورت ویدئو کنفرانس شنبه هفته آینده با معاونت دفتر ریاست جمهوری وضعیت پروژه‌های جهش تولید استان بررسی می‌شود، بنابراین بانک‌ها باید وضعیت پیگیری‌های خود را اعلام کنند.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه پیگیری‌ها باید منجر به انعقاد قرارداد شود، گفت: اینکه بانکی اعلام کند در وضعیت مطالعه و بررسی قرار دارد٬ قابل قبول نیست.

قنبری با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی نباید بهانه‌ای برای به روی زمین ماندن کارهای مردم باشد و گفت: در ملاقات با مدیران عامل بانک‌های کشور اعلام کردیم وضعیت منابع استان جوابگوی نیازهای توسعه ای نیست، بنابراین مقرر شد از منابع مالی کشوری پیش‌بینی شود که جذب این منابع به پیگیری‌های مدیران استانی بستگی دارد.

ادارات خراسان شمالی تعطیل نیستند!خراسان شمالی در شاخص راه روستایی 13 درصد از میانگین کشوری پایین‌تر استرئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی: نگران واگذاری آلومینای جاجرم به شستا هستیم

وی با ابراز گلایه از عدم هزینه منابع استانی جمع‌آوری شده توسط بانک‌های خصوصی در استان، یادآور شد: در دیدار استاندار خراسان شمالی با رئیس کل بانک مرکزی مقرر شد بانک‌های خصوصی استان 50 درصد از منابع خود را در استان هزینه کنند و این بانک ها باید به این وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

معاون استاندار بر جذب اعتبارات باقیمانده استان از طرح ملی اشتغال روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی استان علت را بررسی و اعلام کند.

وی به رتبه 21 استان در جذب اعتبارات تبصره 16 اشاره کرد و گفت: این رتبه قابل قبول نیست و باید تا 10 روز آینده 70 درصد جذب اعتبارات داشته باشیم. هدف از تلاش برای توسعه استان در بخش‌های مختلف است که در این راستا علاوه بر کارهای روزانه به دنبال انجام کارهای ویژه در استان هستیم.

انتهای پیام/311/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی جذب اعتبارات بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی سال گذشته افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.


دکتر مهیار محمدی فرد افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.


سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.


وی گفت: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • هفت کشوری که تمام برق خود را از منابع تجدیدپذیر تولید می‌کنند
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • برداشت غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند