Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفتار غیرحرفه‌ای سرمربی تیم فوتبال پیکان قبل از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن شوک عجیبی به این تیم وارد کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان که مدت زیادی نیست هدایت این تیم را برعهده گرفته، در اتفاقی ناگهانی، یکی، دو روز پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر، از سمت خود استعفا داد و شوکی عجیب را به تیمش وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضعف فنی را دلیل استعفایش مطرح کرده بود.

با این حال، مدیریت باشگاه پیکان با این استعفا مخالفت و اعلام کرد که تارتار باید طبق قرارداد سرکارش برگردد. پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت تارتار با تیمش راهی اصفهان شد تا بازی این تیم با ذوب‌آهن برگزار شود. این دیدار در نهایت با نتیجه یک - یک به پایان رسید و دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

با وجود بازگشت تارتار به نیمکت پیکان نمی‌توان به راحتی از اقدام عجیب و غیرحرفه‌ای او قبل از بازی تیمش عبور کرد. روال حرفه‌ای ایجاب می‌کند اگر هم تارتار نمی‌خواهد با پیکان به کارش ادامه دهد باید در خفا این مسئله را با مدیران باشگاه در میان بگذارد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود. مطمئنا اگر هم بنابر قطع همکاری باشد باشگاه پیکان می‌تواند در سکوت و آرامش به دنبال مربی جدیدی بگردد و پس از آن می‌توان تغییر را در کادرفنی صورت داد.

از سوی دیگر، اگر مدیریت باشگاه تصمیم بر مخالفت با استعفای سرمربی بگیرد، باز هم این اتفاق در سکوت رخ داده و تمرکز بازیکنان تیم به‌هم نمی‌ریزد. تارتار با این کار فقط به روحیه بازیکنان تیمش ضربه زد و موجی منفی در تیمش به راه انداخت. مطمئنا اگر هم قرار بود تارتار از پیکان برود بهتر بود او تمرکز بازیکنان را از بین نمی‌برد و تا زمان تعیین تکلیف نهایی سکوت می‌کرد، اما این اتفاق هم رخ نداد.

تارتار در شرایطی این تصمیم را گرفت که در بازی قبلی توانسته بود با تیمش شهرخودرو را از پیش رو بردارد و به نظر نمی‌رسید که مشکلی در این تیم وجود داشته باشد، اما حالا این اتفاق رخ داده و باید دید بازیکنان پیکان با این شوک چگونه کنار خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: تارتار: خوشحالم ذوب آهن متضرر نشد/ خدا را شکر عدالت اجرا شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال پیکان ذوب آهن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تارتار مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال پیکان ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در طول این فصل بوده است اما هفته گذشته با لایک کردن توییتی که انتقاد از اریک تن‌هاخ بود بار دیگر جنجال آفرین شد و هیاهوی بسیاری را ایجاد کرد.

این موضوع با واکنش تند بسیاری از هواداران شیاطین سرخ روبرو شد که معتقد بودند بازیکنان این تیم نباید به صورت علنی از سرمربی انتقاد کنند و باشگاه یونایتد هم اعلام کرد که این بازیکن از سرمربی این تیم به خاطر رفتار نادرستش عذرخواهی کرده است.

با این حال گفتگو درباره این اتفاق و فرهنگی که بین بازیکنان رواج پیدا کرده همچنان ادامه دارد و فردیناند در پادکستش در این باره گفت:« من حتی از صحبت کردن درباره این موضوع هم نفرت دارم اما شما دیدید که گارناچو چند روز قبل توییت عجیبی را لایک کرد.

این رفتار کاملا نادرست و بی‌احترامی است و نباید به صورت علنی انجام شود، حتی اگر او با تصمیمات تن‌هاخ موافق نیست. معمولاً فرهنگ موجود در باشگاه باید به بازیکنان جوان یاد دهد که تصمیمات درستی بگیرند.

حتی زمانی که او تصمیم نادرستی می‌گیرد باید یک نفر در رختکن به او تذکر بدهد و بگوید اگر مشکلی با مربی دارد به صورت رودررو با خودش صحبت کند و دست از انجام چنین کارهایی بردارد. در غیر این صورت، این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند