Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ در ردیف ۸ استان برتر کشور در حوزه پیشگیری از وقوع جرم قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - صادق اسپیدکار با اشاره به اجرای مهمترین برنامه‌های پیشگیرانه ابلاغ شده از سوی قوه قضائیه در استان خراسان شمالی، گفت: در این راستا ۸ تفاهم نامه با مراکز مختلف به امضاء رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی مردم را از جمله برنامه‌های مهم این معاونت در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: ۲۳۰ کارگاه برای معتادین و زندانیان و خانواده‌های آنان و همچنین برای خانواده‌هایی که متقاضی طلاق دارند در طول ۶ ماهه نخست سال جاری برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: بخشنامه چگونگی رسیدگی به دادخواست‌های مطالبه مهریه در محاکم ابلاغ شد

اسپیدکار بیان داشت: تعداد یکهزار و ۲۶۵ دعاوی و موضوعات مرتبط با مسائل خانوادگی به مراکز معاونت اجتماعی استان ارجاع داده شده که ۱۹۱ مورد آن منجر به سازش گردیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان شمالی از ارسال ۱۶۳ گزارش مردمی به سامانه جامع ارتباط مردمی در سال جاری خبر داد و گفت: این گزارش‌ها پیگیری و نتیجه آن در سایت منتشر شده است.

وی از ورود این معاونت به قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ساخت ساختمان تجاری و مسکونی در شهربازی بجنورد خبر داد و افزود: نواقص این قرارداد احصاء شده بود، اما سرمایه گذار از حضور در استان انصراف داد.

اسپیدکار با اشاره به ورود دستگاه قضایی به مسأله مسیر پیش بینی شده برای دوچرخه سواران در بجنورد تصریح کرد:پلیس، نواقص فنی در این حوزه متصور بود و حتی دادگستری نیز نسبت به نداشتن پیوست اجتماعی در این طرح انتقاد داشت که این طرح با وجود این موانع و پاره‌ای از مشکلات دیگر تا کنون متوقف است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری کل استان خراسان شمالی پیشگیری از طلاق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کل استان خراسان شمالی پیشگیری از طلاق پیشگیری از وقوع جرم خراسان شمالی دادگستری کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یخبندان در مناطق سردسیری خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها،داده ها و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی تا اواخر وقت امشب با تداوم ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گرد خاک در برخی نقاط به ویژه در مرز شرقی کاهش کیفیت هوا وکاهش دید افقی، رگبار و رعد برق در مناطق کوهستانی و مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در نقاط سردسیر و ارتفاعات شمال شرق استان بارش برف قابل پیش بینی است.

لطفی افزود: سردترین ایستگاه هواشناسی زهان با ۵ میلی متر سردترین و بندان و دهسلم با  بیشینه ۳۲ درجه سلسیوس گرمترین بوده است . 

وی گفت: تغییرات دمایی در مرکز استان نیز  بین ۹ درجه سلسیوس و ۲۵درجه سلسیوس بوده است. 

کارشناس هواشناسی افزود : همچنین بارش‌ها در سربیشه ۴ میلی متر، حاجی آباد زیرکوه و اسدیه ۲، زهان و خوسف حدود ۱میلی متر ، بیرجند کمتر از یک میلی متر و نهبندان بارش ناچیز گزارش شده است. 

دیگر خبرها

  • وقوع یخبندان در مناطق سردسیری خراسان جنوبی
  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • رفع تصرف ۶۵۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ 
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت