Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیم امامی روز یکشنبه در حاشیه مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی با بیان این مطلب افزود: در دور رفت، گاهی به دلیل چکیدن آب روی تشک مجبور به توقف کشتی می‌شدیم به همین دلیل مسابقات تا رفع این ایرادات در سالن ۱۲ هزارنفره برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی از نحوه برگزاری مسابقات راضی هستند زیرا پس از ۷ تا ۸ ماه تعطیلی مسابقات ورزشی فرصتی فراهم شده تا بتوانند کشتی گیران و حتی کسانی که شناخته شده نیستند را از نزدیک ببیند و برای دعوت به اردوی تیم ملی شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر کادرفنی تیم ملی کشتی در سالن هستند، درباره محدودیت حضور افراد در سالن برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی گفت: با توجه به محدودیت ناشی از کرونا برای حضور کادر فنی، داوران، مربیان و حتی اصحابه رسانه از نظر زمانی برنامه ریزی شده تا گروه‌های مختلف براساس این برنامه ریزی زمان بندی شده در سالن حضور یابند.

امامی در خصوص وضعیت محسن مدهنی قهرمان کشتی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۷ نیز گفت: بعد از دیدن شرایط وی در فضای مجازی، روزگذشته مدهنی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت و گو کرد و رئیس فدراسیون خواست شرایط وی بررسی شود که خوشبختانه براساس برنامه ریزی صورت گرفته وی برای دور برگشت با تیم سیرجان قرارداد امضا کرد تا در مسابقات حضوریابد.

وی در خصوص وضعیت اشتغال به کار وی نیز، ضمن قدردانی از وزیر کشور و رئیس اداره کل تعاون استان خوزستان اظهار داشت: قرار شد این کشتی‌گیر با یکی از شرکت‌های خصوصی یا دولتی در خوزستان همکاری کند و با توجه به خواست خودش و تصمیم به همکاری با بخش دولتی وی با شرکت پتروشیمی خوزستان قرارداد همکاری امضا کرده و بزودی در این شرکت استخدام خواهد شد.

این مسوول ورزشی، در خصوص انتخاب نفرات تیم‌های ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی انفرادی گفت: پیش‌تر اعلام کردیم که برای هر یک از رشته‌های آزاد و فرنگی ۲ نفر معرفی شده اند و غلامرضا محمدی و محمد حضرتی نیز به عنوان مربی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

سخنگوی فدراسیون کشتی ادامه داد: متأسفانه به دلیل شیوع کرونا تعداد دیگری از تیم‌ها از شرکت در رقابت‌ها انصراف داده اند، اما باز هم مربیان در حال رصد کشتی گیران هستند و اگر چه کارهای اعزام انجام شده اما با نظر کادر فنی تصمیم گیری نهایی در خصوص نفرات اعزامی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص برنامه مسابقات سال ۲۰۲۱ نیز گفت: اتحادیه جهانی کشتی برنامه مسابقات قاره‌ای و گزینشی المپیک را زمان بندی و به صورت تقویم سال ۲۰۲۱ به فدراسیون‌های ملی اعلام کرده است و مبنای برگزاری این مسابقات وضعیت کرونا در سطح کشورها و جهان است.

امامی در خصوص برگزاری تورنمنت‌های بین المللی افزود: اتحادیه جهانی در خصوص برگزاری تورنمنت بین‌المللی تاکید کرده که برنامه ریزی‌های خود را در این خصوص انجام داده و شرایط را برای برگزاری این رقابت‌ها مهیا کنند و ما نیز برای مسابقات جام تختی برنامه ریزی خواهیم کرد اما باز تاکید می‌کنم که همه چیز در خصوص پیگیری این رقابت‌ها منوط به شرا یط کرونا در جهان است.

برچسب‌ها لیگ برتر کشتی کشتی فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی کشتی فدراسیون کشتی لیگ برتر کشتی کشتی فدراسیون کشتی اخبار کنکور لیگ برتر کشتی برنامه ریزی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی معوقه از رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم هم امروز مقابل سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده آن شدند.

با برگزاری این دیدار معوقه حالا تعداد بازی‌های هر 16 تیم حاضر در مسابقات به 23 مسابقه رسیده و همه تیم‌ها در این تعداد بازی شرایط یکسانی دارند.

با یکسان سازی شرایط تیم‌ها از نظر تعداد بازی و اتمام بازی‌های معوقه، حالا رقابت در لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. تیم‌های لیگ برتری حالا هرکدام 7 بازی در مسابقات دارند که در این بازی‌ها برای ارتقای جایگاه خود تمام تلاش شان را به کار خواهند کرد.

بی‌شک رقابت‌های لیگ برتر از این پس می‌تواند جذاب‌تر از قبل دنبال شود؛ رقابت در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا و حتی جنگ تیم‌های میانه جدولی برای کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل می‌تواند مسابقات زیبایی را پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال در ایران قرار بدهد.

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست