Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید بیاتلو به تمجید از تیم گل گهر و امیر قلعه نویی پرداخت

وحید بیاتلو سرمربی تیم ماشین سازی درباره شاریط تیمش در آستانه دیدار با گل گهر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان گفت:

گل گهر یک تیم متمول، با بازیکنان خوب و پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر است. شناخت کاملی از این تیم در 3-4 روز اخیر پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم. بازی به بازی بهتر می ‌شویم.

بیاتلو ادامه داد:

در بازی قبلی حق مان باخت نبود. در بازی با ذوب آهن هم دقیقه نود گل خوردیم. در مورد بازی اول هم با شرایطی که تیم ما داشت نمی‌ توان صحبت کرد. یقین دارم فردا یک بازی خوب را انجام می ‌دهیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کمک خدا سه امتیاز را بگیریم و به هواداران تقدیم کنیم. همه دغدغه ما این تیم مردمی و ریشه دار است. فکری به جز خوشحال کردن مردم نداریم. می‌ دانیم ماشین سازی تیم بزرگی است. هرچه داریم برای این تیم در زمین می ‌گذاریم.

سرمربی ماشین سازی در مورد اینکه ماشین سازی در سه بازی گذشته تنها یک گل زده و 5 گل دریافت کرده و آیا ضعف گلزنی این تیم در خط هافبک است یا در خط حمله، گفت:

سه گل دیدار اول را با آن اتفاقاتی که افتاد، اصلا در نظر نمی ‌گیرم. در مشهد از 6 بازیکن نتوانستیم استفاده کنیم و از چند بازیکن امید استفاده کردیم. تمرکز لازم را نداشتیم. در بازی با ذوب آهن هم این تیم با توجه به اینکه 10 نفره بود، یک موقعیت هم نداشت و همینطور در بازی با استقلال. 

بیاتلو تصریح کرد:

یعنی در دو دیدار، ما یک گل به ثمر رساندیم. تیم ما جوان است و کار دارد. 20 بازیکن ما عوض شده‌ اند. گلزنی و خلق موقعیت نیاز به هماهنگی زیاد دارد. این مساله زمان زیادی می ‌خواهد و طول می ‌کشد. امیدواریم بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

بیاتلو در مورد وضعیت پیمان بابایی گفت:

در حال و هوای جدا شدن یا رفتن به تراکتور یا تیم دیگری بود. دیر به ما اضافه شد و در تمرینات ما حضور نداشت. او بازیکن باکیفیتی است. فکر می ‌کنم درست از او استفاده کردیم که هم در بازی با ذوب آهن گل زد و هم در بازی با استقلال به ما کمک کرد. عقیده دارم بازیکن باید در تمرین باشد. پیمان تقریبا 20 روز کامل در اختیار ما بوده و به بهترین شکل از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی ماشین سازی گفت:

امیدوارم تیم جوانی که درست کردیم و مطمئنم آینده خوبی دارد، از طرف هواداران و اهالی فوتبال حمایت شود. طبق قولی که داده بودم، 16 بازیکن بومی را از زنجان، قزوین، اردبیل، ارومیه و تبریز جمع کردم. تقریبا تیم بومی خود منطقه است. امیدوارم زمان داشته باشیم که تیم را رشد و پرورش بدهیم که نتایج خوبی در لیگ بگیریم. ماشین سازی تیم ریشه داری است و باید نتیجه بگیریم. امیدوارم دو بحث نتیجه گیری و جوانگرایی را کنار هم انجام بدهیم و سال بعد تیم خیلی خوبی را تحویل بدهیم و برای آینده فوتبال آذربایجان هم کاری کرده باشیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید بیاتلو ماشین سازی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی

کارنامه دوران حرفه‌ای سیمونه اینزاگی قابل توجه است

طرفداری | سیمونه اینزاگی بالاخره اسکودتو را با اینتر فتح کرد تا به عنوان سرمربی نیز قهرمانی در سری آ را تجربه کند.

اینتر برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شد. به گزارش Squawka، سیمونه اینزاگی اکنون هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی قهرمانی در تمام رقابتهای مهم فوتبال ایتالیا را تجربه کرده است:

اینزاگی در دوران بازی 1 قهرمانی در سری آ 3 کوپا ایتالیا 1 سوپرکاپ ایتالیا اینزاگی در دوران مربیگری 1 قهرمانی در سری آ 3 کوپا ایتالیا 5 سوپرکاپ ایتالیا اینزاگی تجربه قهرمانی در مهم ترین رقابت های ایتالیا هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی را دارد

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!