Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه عمان در تماس با همتای ایرانی خود، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روزجمعه که منجر به شهادت دکتر فخری زاده شد، تروریسم در هر شکل آن را رد کرده و غیرقابل قبول دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: «در تماس تلفنی امروز بدر بن حمد بوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، طرف عمانی با ابراز همدردی و تسلیت با دولت و مردم کشورمان، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روزجمعه که منجر به شهادت دکتر فخری زاده شد، تروریسم در هر شکل آن را رد کرده و غیرقابل قبول دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بعدازظهر روز جمعه عناصر تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری‌زاده به‌شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل گردید.

متأسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیای ایشان موفق نبود و این  دانشمند ایرانی  پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید فخری‌زاده به‌عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی در فهرست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان از سوی نشریه آمریکایی فارین پالیسی نام برده شده است.

آبزرور: به نظر می‌رسد ترامپ دستکم ترور دانشمند هسته‌ای ایران را تایید کرده باشددفتر جنبش امل در تهران: ترور دکتر فخری‌زاده عمق کینه بدخواهان مردم ایران را نشان دادادعای مقام آمریکایی: ارتباطی با ترور دانشمند هسته‌ای ایران نداریممقام ارشد صهیونیست ترور دانشمند هسته‌ای ایران را به تل‌آویو منتسب کرد


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دکتر فخری زاده امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس تلفنی آخرین مواضع و دیدگاه‌های کشورمان را در مورد روند تحولات در منطقه به خصوص بعد از عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه اهداف نظامی تجاوزگر رژیم صهیونیستی و در راستای دفاع مشروع و تنبیه این رژیم، همچنین تحرکات کشورمان در عرصه‌های سیاسی و حقوقی و بین المللی را تشریح کرد.

دکتر امیرعبداللهیان تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات کشورهای همسایه و دوست در منطقه را ثبات و امنیت خود می‌داند و اجازه نمی‌دهد که رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

وزیر خارجه سلطنت عمان نیز در این گفتگوی تلفنی، با محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه به خصوص علیه مردم فلسطین، بر ضرورت هماهنگی و مشورت نزدیک بین کشورهای منطقه برای عبور از شرایط حساس کنونی و تأمین ثبات و امنیت پایدار در منطقه تاکید کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین با مرور آخرین وضعیت انسانی در نوار غزه، بر ضرورت تداوم و تقویت تلاش‌های دو کشور به همراه سایر کشورهای مؤثر اسلامی و عربی در عرصه بین‌المللی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، برقراری آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6079326

دیگر خبرها

  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • وزیر خارجه بلژیک بر نقش مهم ایران در منطقه تصریح کرد
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست دوگانه و متناقض آمریکا
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی