Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - مانوئل زلایا، رئیس جمهوری پیشین هندوراس که روز جمعه ۲۷ نوامبر (۷ آذر) به دلیل همراه داشتن پول نقد زیاد در فرودگاهی در این کشور موقتا بازداشت شد، گفت که این پول مال او نبوده و «به ناحق» بازداشت شده است

.زلایا درباره ۱۸ هزار دلار پول نقدی که مأموران فرودگاه «تونکنتین» در پایتخت، تگوسیگالپا از او کشف کردند، به رسانه‌های محلی گفت: «من منشأ ان پول را نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که کسی آن را در وسایل من قرار داده است. من ۴۰۰ بار سفر کرده‌ام و می‌دانم که قانونا نمی‌توان با این مقدار پول سفر کرد. لازم است تحقیق کنید که چه کسی این پول را درون وسایل من قرار داده است. او پیش از آن در توییتر هم نوشته بود که «به ناحق» بازداشت شده و اصولا خود کیف حاوی پول کشف شده در چمدان دستی‌اش متعلق به او نیست.با این حال یوری مورا، سخنگوی دفتر دادستانی عمومی هندوراس در همان روز گفت که زلایا «بازداشت نشده است». وی توضیح داد: «آنچه اتفاق افتاده بر اساس روال قانون بوده است. یعنی ماجرا صورت‌جلسه شده و مانوئل زلایا که اظهار می‌کند پول مال او نیست، پس از تکمیل و امضای مدارک می‌تواند برود.»

به گزارش یورونیوز زلایا که در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ رئیس جمهوری هندوراس بود، از متحدان هوگو چاوز رهبر پیشین ونزوئلا به شمار می‌رفت. او در سال ۲۰۰۹ در حالی که در تدارک برگزاری یک همه‌پرسی برای انتخاب مجدد خودش به سمت ریاست جمهوری بود، با یک کودتای نظامی در ماه ژوئن همان سال از قدرت کنار گذاشته شد. مخالفان او می‌گفتند که پیشنهاد همه‌پرسی زلایا ترفندی برای تمدید و تحکیم قدرت خودش بوده است.زلایا همچنان به عنوان رهبر حزب چپ‌گرای موسوم به «آزادی و همه‌پرسی» در سیاست فعال است و همسرش نیز در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۳ نامزد شد.رئیس جمهور پیشین هندوراس هنگام بازداشت در فرودگاه گفته بود که قصد دارد قبل از پرواز به مقصد نهایی خود یعنی شهر هیوستون در جنوب ایالت تگزاس آمریکا، برای شرکت در کنفرانسی که روز شنبه برگزار می‌شود به مکزیک برود.قوانین هندوراس با هدف کنترل قاچاق و پولشویی، تنها اجازه حمل حداکثر ۱۰ دلار پول نقد را به مسافران خارج از کشور می‌دهد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب موفق شد با شکست ۲-۱ میلان در دربی دلامادونینا قهرمانی‌اش در این فصل سری A را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی آنهاست و این به بدان معنی است که آنها می‌توانند دومین ستاره را به پیراهن‌شان اضافه کنند.

با این حال برخی از هواداران رقیب مانند طرفداران یوونتوس همچنان معتقد هستند که تعداد قهرمانی‌های نراتزوری یکی کمتر است. چراکه به دلیل رسوایی کالچوپولی قهرمانی سال ۲۰۰۶ از آنها گرفته شده و به اینتر داده شده است.
میلانی‌ها هم دیدگاهی مشابه دارند و در دیدار امشب هم هواداران افراطی این باشگاه با نصب بنری به این اتفاق اشاره کردند.
در میان این حواشی، آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس شیوه دیگری را برای کری خواندن انتخاب کرده است.

او پس از سوت پایان بازی با پستی در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) تاریخ قهرمانی بیستم یوونتوس در سری A را به همراه شعار باشگاه منتشر کرده تا به اینتری‌ها بگوید بانوی پیر زودتر از آنها به قهرمانی بیستم رسیده است.

یوونتوس در سال ۱۹۸۲ موفق به کسب بیستمین قهرمانی در سری A شد و پس از سال‌های درخشان و فوق‌العاده، تعداد قهرمانی‌های آنها اکنون ۳۶ است.

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • فیلم/ استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه اسلام آباد
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!
  • پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت! | متهم: چرا شان من هنگام بازداشت رعایت نشد!
  • «محمد جعفر عبدالهی» رییس کل دادگستری خراسان جنوبی شد
  • هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ