Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کاووس محمدی روز یکشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه گاز گرفتگی منجر به فوت در یک منزل مسکونی در خیابان شهید "خلیل" شهرستان "نی‌ریز"، مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند دو نفر جوان ۲۹ ساله در منزل مسکونی در حال استراحت بوده‌اند که بنا به نظر کارشناسان به دلیل استفاده از بخاری بدون دودکش دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان اینکه جسد درگذشتگان برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، توصیه کرد: شهروندان باید موارد هشدار دهنده هنگام استفاده از وسایل گرمایشی را جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

شهرستان نی‌ریز در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها دی اکسید کربن نی ریز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دی اکسید کربن نی ریز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فارس دی اکسید کربن نی ریز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فارس اخبار کنکور نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی نیسان حامل گازوئیل در محور شیراز - اصفهان نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: بر اثر این حادثه مرد ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

مرادیان بیان کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد