Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:43:18 GMT

۳۵۰ حلقه چاه غیر مجاز درزنجان مسدودمی شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۷۳۷۷

۳۵۰ حلقه چاه غیر مجاز درزنجان مسدودمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل افشاری ظهر یکشنبه در جلسه شورای منابع آب در محل استانداری زنجان، بر لزوم مدیریت مصرف آب در زنجان تاکید کرد و گفت: از مردم درخواست می‌شود برای جلوگیری از بحران آب، الگوی مصرف را مد نظر قرار دهند.

وی بارش باران در آذرماه را عالی اعلام کرد و یاد آورشد: از اول مهرماه تا هشت آذر بیش از ۸۰ میلی متر بارش در استان ثبت شده که این میزان بارش در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش و نسبت به میانگین درازمدت هم ۲۸ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، با بیان اینکه براساس گزارش هواشناسی بارش‌ها تا پایان آذرماه دراستان تداوم دارد، گفت: ورودی آب به سدهای چهار گانه استان تهم، تالوار، مشمپا و گلابر در مهرماه و آبان ماه کم بوده ولی درنیمه دوم آذرماه افزایش می‌یابد.

افشاری تاکید کرد: از اول مهر تا هشت آذر ماه ورودی آب به سدهای استان ۲۶۱ میلیون متر مکعب است که در سال گذشته درهمین بازه زمانی ورودی آب به سدهای چهار گانه استان سه میلیون متر مکعب بوده است.

وی ابراز داشت: ورودی آب به سدهای چهار گانه استان تاپایان آذرماه افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، به انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تعداد ۶۶ حلقه چاه آب غیر مجاز پر شده وتاپایان سال جاری ۳۵۰ حلقه چاه آب غیر مجاز پر خواهد شد.

افشاری، با بیان اینکه برداشت اضافی آب از چاه‌های غیر مجاز ۳۵۰ میلیون مترمکعب است، تصریح کرد: باید برای پر کردن چاه‌های غیر مجاز دراستان نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 5083627

منبع: مهر

کلیدواژه: آب شرب آب منطقه ای زنجان ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا بارش باران آمار کرونا هفته بسیج گرگان کمک مومنانه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر ورودی آب به سدهای غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (تصاویر) از خالکوبی تا لباس آستین حلقه‌ای؛ حواشی کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد