Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد افیونی از این شهرستان به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مأموران انتظامی در قالب چند تیم عملیاتی، اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه وانت نیسان و یک خودرو پراید در حال انتقال این محموله بودند مشاهده کردند و به آنها دستور ایست دادند. سوداگران مرگ با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران و درگیری سنگین ماموران، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها و با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در بازرسی از ۲ خودرو متوقف‌شده ۲ تن و ۴۰۲ کیلو و ۸۶۵ گرم تریاک کشف شد بیان کرد: با توجه به شناسایی قاچاقچیان از سوی ماموران تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار طاهری با بیان شرح ادامه عملیات توسط تیمی دیگر از ماموران انتظامی ایرانشهر با دیگر اعضای این باند و درگیری سنگین با قاچاقچیان در محدوده وادی رحمت شهرستان ایرانشهر گفت: پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی دستگیر شد و دیگر اعضای این باند متواری شدند که در بازرسی از خودروهای به‌جامانده از آنان ۲۰۶ کیلو و ۴۵۵ گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: در این ۲ عملیات، ضمن انهدام این باند قاچاق مواد مخدر در مجموع ۲ تن و ۶۰۹ کیلو و ۳۲ گرم تریاک کشف، یک قاچاقچی دستگیر، یک قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

کد خبر 568839 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی قاچاق - قاچاقچی استان سیستان و بلوچستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی قاچاق قاچاقچی استان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد