Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی خدادادی ظهر امروز یکشنبه در خصوص این خبر اظهار کرد: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان به مناطق تحت تأثیر بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته اعزام شدند.

وی از بروز مشکلاتی در شهرهای بندر ماهشهر، بندر امام خمینی، شهر شهید چمران، شهرک ولیعصر، شهرک گاما و روستاهای حچه مکینه سفلی و گرگر، شهر بهبهان روستاهای سه کنار، تیله کوه، امامزاده محمد و چهل کنار، شهر گتوند منطقه تنگ بی زرد، مناطق جنب سد عقیلی، دوپیرون، کوشک، صالح شهر عوض علی و پل شور، شهر شوشتر بخش مرکزی و مناطق اسکان عشایر، شهر باغملک میداوود، شهر آغاجاری روستای آباباران ۱۷ الفانی و جودکی، شهر رامهرمز و شهر رامشیر روستاهای نیزار علیا و سفلی، ام سخر و بیت سیوان، شهر شادگان بخش مرکزی و روستاهای جفال، عبودی و خنافره خبر داد و افزود: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر در حال حاضر با حضور در این مناطق در حال ارزیابی وضعیت و نیازسنجی اهالی ساکن در این مناطق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: همچنین با توجه به شدت بارش‌های شب گذشته و آسیب دیدن برخی منازل مسکونی در شهرک‌های ولی‌عصر و گاما شهر ماهشهر و مناطقی از دو شهر رامهرمز و رامشیر، امدادگران جمعیت هلال احمر اقدام به امداد رسانی و توزیع نایلون‌های پوششی در این مناطق کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: پس از پایان ارزیابی‌ها و نیازسنجی‌های منطقه‌ای، عملیات امداد رسانی با سرعت و به صورت گسترده انجام خواهد شد.

کد خبر 5083637

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خدادادی هلال احمر خوزستان امداد رسانی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا بارش باران آمار کرونا هفته بسیج گرگان کمک مومنانه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی

هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر باخرز و همچنین حضور اعضای جوانان در ورودی شهر تایباد از مسیر مشهد، در حال ارائه خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد افزود: از جمله خدماتی که در این پایگاه ارائه می‌شود، ایجاد فضای دوستدار کودک، فضای آموزشی کمک‌های اولیه، خدمات امدادی و امدادرسانی است، همچنین این جمعیت در پایگاه‌های خود راهنمایی مسافرین را نیز بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خود همراه مسافرین می‌داند، گفت: در همین راستا مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پایگاه بین شهری شهید عباسیان و همچنین ایستگاه‌های مسافرین نوروزی هلال احمر تایباد بازدید کرد تا از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمت به هموطنان عزیز ما باشد.

رمضانی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تایباد از ابتدای طرح نوروزی خود به ۱۲۶ نفر خدمات فرهنگی، ۲۵۱ نفر خدمات طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، ۲۸۳ نفر خدمات فضای دوستدار کودک، ۲۴ نفر خدمات کمک‌های اولیه و ۳۷۲ نفر آموزش کمک‌های اولیه ارائه داده است.

کد خبر 6063876

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان