Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@08:26:30 GMT

ادعای عجیب سولسشر پس از نتایج ضعیف

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۷۴۷۵

ادعای عجیب سولسشر پس از نتایج ضعیف

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید به آینده تیمش امیدوار است و مسیر حرکت شیاطین سرخ را مسیری درست می‌داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اوله گنار سولسشر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه دو دیدار مهم این هفته تیمش مقابل ساوتهمپتون و پاری سن ژرمن از پاسخ دادن به سوالات درباره آینده شغلی اش در باشگاه طفره رفت و گفت به تیمش اطمینان دارد و می‌داند یونایتد در مسیر درستی حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونایتد در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی بدست آورده و در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. در هفته‌های اخیر و به خصوص در آستانه دیدار مهم شیاطین سرخ با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان فشارها بر سولسشر بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.

سولسشر در این باره گفت:

” ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که نتایج حرف اول را می‌زند. چیزی که من می‌خواهم این است که منچستریونایتد به عنوان تیم و باشگاه ارتقا پیدا کند. من دائماً با باشگاه دیالوگ دارم و صحبتهای خیلی خوبی بین ما انجام می‌شود. ما باید هم دید بلندمدت و هم دید کوتاه مدت داشته باشیم. من هرگز به این فکر نمی‌کنم که یک بازی برایم فرصتی است تا خودم را ثابت کنم. همه چیز به من خلاصه نمی‌شود. هر تصمیمی که من می گیرم برای بهبود شرایط منچستریونایتد است”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سولسشر اوله گونار سولسشر سولسشر منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب بارسا از رئال در ال‌کلاسیکو، بسیاری کار ژاوی را تمام شده می دانند. در واقع خود او نزدیک به سه ماه پیش گفت که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و در نشست های خبری اخیر خود نیز روی این تصمیم پافشاری کرده است.

در حالی که به نظر نمی رسد او تغییر عقیده بدهد، کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در ال‌چرینگیتو ادعای حالبی مطرح کرد. او گفت در صحبت با یکی از اطرافیان نزدیک ژاوی مطلع شده که هنوز جدایی او قطعی نیست و ژاوی همچنان دوست دارد به کارش در بارسا ادامه دهد. 

او که تا 2025 قرارداد دارد و بندی نیز به او اجازه تمدید تا 2026 می دهد، حتی بعد از شکست برابر پی اس جی و رئال مصمم تر برای ادامه کار شده ولی برای ماندن شروطی دارد که آنها برای در جلسه با خوان لاپورتا مطرح خواهد کرد.

مدیریت بارسلونا به دلایلی چون مشکلات اقتصادی تمایلی برای جدایی ژاوی ندارند و معتقدند او در حال حاضر بهتر از هر کسی می تواند بارسلونا را هدایت کند. لاپورتا سعی دارد هر طور شده ژاوی را منصرف کند و حال به نظر می رسد ژاوی نیز بی میل به ماندن نیست.

دیگر خبرها

  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند