Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت مقابل پیکان غایب خواهند بود.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال قرار است در چهارمین بازی خود در لیگ برتر فوتبال بیستم، روز سخ‌شنبه در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تیم پیکان برود.

برای این دیدار، استقلال فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سیاوش یزدانی هم که مجددا مصدوم شده حداقل یک ماه دور از میادین است و او هم این بازی را از دست داده است.

یزدانی دقیق از ناحیه‌ای مصدوم شده که سال پیش هم مصدوم شده بود و این برای چندمین بار است که او به خاطر مصدومیت از همان ناحیه دیدار‌های استقلال را از دست می‌دهد.

همچنین شیخ دیاباته که در تمرین امروز (یکشنبه) دچار مصدومیت شد قرار است امروز از ناحیه مصدومیت خود MRI بگیرد تا میزان مصدومیت وی مشخص شود. به احتمال زیاد این بازیکن هم بازی با پیکان را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال تغییر نکرد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فرشید اسماعیلی سیاوش یزدانی پیکان محمود فکری لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرشید اسماعیلی سیاوش یزدانی پیکان محمود فکری لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال بلند خرید جنجالی استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، میلاد فخرالدینی یکی از خریدهای بحث‌برانگیز استقلال در پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات بوده است، چرا که هم سن بالایی دارد و هم از نظر کیفی، سال‌ها پیش در فهرست مازاد همین تیم قرار گرفته بود. از سوی دیگر خیلی‌ها عقیده دارند بعد از مصدومیت کوین یامگا، می‌شد فرصت را در اختیار بازیکن جوانی همچون سامان تورانیان قرار داد.

با این حال فخرالدینی جذب شده و در ۲بازی اخیر هم به‌واسطه مصدومیت صالح حردانی در ترکیب اصلی قرار گرفت. از قضا او بسیار خوش‌اقبال بود که خطای شدید دقیقه سومش روی بازیکن آلومینیوم با کارت قرمز مستقیم داور مواجه نشد. کارشناسان داوری عقیده دارند فخرالدینی در این صحنه باید اخراج می‌شد؛ اتفاقی که اگر رخ می‌داد، استقلال باید کل مسابقه را ۱۰‌نفره بازی می‌کرد و اگر نتیجه نمی‌گرفت، فشار بسیار شدیدی روی فخرالدینی می‌آمد.

کد خبر 844818 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین