Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به افزایش رقم بودجه ۱۴۰۰ استان، گفت: بودجه لرستان در بخش جاری امسال رقمی معادل ۴۰۷ میلیارد تومان است که با پیگیری‌های صورت گرفته به عدد ۶۲۴ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۰ رسیده و رشد ۶۵.۷ درصدی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اظهار داشت: در حوزه عمرانی نیز بودجه استان از ۳۲۷ میلیارد تومان در سال جاری به رقم ۶۲۱ میلیارد تومان برای سال آینده رسیده که با توجه به آن ۸۰ درصد رشد داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه افزایش اعتبارات برای استان خوب بوده است، افزود: امیدواریم با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی، از این اعتبارات در راستای توسعه استان بهره لازم را ببریم.

خادمی، تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده علاوه بر اعتبارات ابلاغی از محل پیوست‌های قانون بودجه در ردیف عمرانی و ردیف دیگری تحت عنوان توازن منابعی تأمین شده که متعاقباً به استان ابلاغ می شود.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های استان، گفت: در حوزه پروژه‌های نیمه تمام استان، طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند در اولویت تخصیص بودجه قرار گرفته و عملیات تکمیل آنها اجرایی می‌شود.

استاندار لرستان همچنین در خصوص پروژه آزاد راه خرم‌آباد به اراک، عنوان کرد: این پروژه در حال فعالیت است و احتمالاً تا پایان سال تکمیل می‌شود که البته اگر به دلیل مشکل معارضین محلی این موضوع به تعویق افتد، نهایتاً تا خرداد سال آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

خادمی، یادآور شد: تمامی منابع مالی این پروژه تأمین شده و با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا عملیات اجرایی آن به خوبی در حال انجام است.

بنابر این گزارش، پروژه آزاد راه خرم آباد - اراک از اواخر آبان ماه سال ۹۲ آغاز شده است.

کد خبر 5083683

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی پروژه عمرانی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج گرگان کمک مومنانه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، امروز_پنجشنبه سی ام فرودین_ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان و با حضورمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، واحد صنعتی بزرگ فروسلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

روند احداث کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان با همت مسئولان پر تلاش شهرستان و مدیران این مجموعه در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و هم اکنون تا اینجا در ۲ فاز این مجموعه صنعتی ۴۳۰ نیرو مشغول به کار هستند.

وجود پست ۶۳ به ۲۰ برق با ۵۸ درصد مگاوات مصرف برق از امتیازات این کارخانه محسوب می‌شود.

کد خبر 745829

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم