Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:40:18 GMT

هدایای شب یلدا و چشم روشنی ها

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۷۷۴۳

هدایای شب یلدا و چشم روشنی ها

هدیه یا کادو که به آن ارمغان یا پیشکش نیز گفته می شود، بخشیدن چیزی به دیگری بدون توقع جبران یا دریافت چیزی از آن شخص می باشد و رسمی است دیرباز و کهن که بیش از ۷ هزار سال قدمت دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تی تی گیفت، هدیه دادن نشانی از محبت و قدرشناسی است و تاثیر روانی مثبتی هم روی فرد هدیه دهنده و هم گیرنده آن می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شور و اشتیاق انتخاب هدیه ای که بتواند مخاطب را خوشنود گرداند و لبخند و شادی وصف ناشدنی گیرنده هدیه در حال پاره کردن کاغذ کادو و یا باز کردن جعبه آن، دقایقی بی نظیر و به یادماندنی و احساسی سرشار از تقدیر و دوستی میان دو طرف به وجود می آورد که همه ما تا به حال بارها آن را تجربه کرده ایم.

در گذشته نه تنها برای ابراز و جلب محبت بلکه برای پشتیبانی، وحدت و حمایت در جنگ ها رسم پیشکش کردن هدایایی متنوع به پادشاهان مرسوم بوده و به طور کلی، هر هدیه ای می تواند زبان و مفهومی ویژه برای برقراری ارتباط با دیگران باشد.

روز ۳ دسامبر یا ۱۲ آذر هر سال در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان روز" make a gift" یا "یک هدیه درست کن" جشن گرفته می شود.

ایرانیان در سرتاسر جهان شب اول زمستان یا یلدا را جشن می گیرند و برای ابراز علاقه و محبت به عزیزانشان این بلندترین شب سال را در کنار یکدیگر جمع می شوند، دیوان حافظ را با نیتی که در دلهایشان نهفته است باز می کنند و با آجیل و انار و خرمالو این شب به یاد ماندنی را در کنار یکدیگر سپری می کنند و به رسم یادبود هدایایی به یکدیگر تقدیم می کنند.

 هدیه یا چشم روشنی طیف گسترده ای از انتخاب را در برابر شما قرار می دهد و از صنایع دستی و عروسک گرفته تا گل، عطر، بسته های وسوسه انگیز شکلات، کتاب و زیورآلات و ... بسته به سلیقه و بودجه شما می تواند رسالت ابراز عشق و دوستی شما را برای مخاطبتان به انجام برساند.

شما می توانید برای شریک شدن در شادی شب یلدا با عزیزانتان، برای تجدید و تحکیم دوستی هایتان به هدایای متنوع ما در گلفروشی اینترنتی تی‌تی گیفت سر بزنید و با مشاهده هدایای ویژه شب یلدا از هر کجای ایران و جهان سفارش خود را به همراه گل های چشم نواز و دلربای فروشگاه گل و هدیه آنلاین تی‌تی گیفت، برای کسانی که دوستشان دارید و به یادشان هستید در سرتاسر ایران ارسال کنید و بانی برق خوشحال چشم ها و خنده شیرین لبهایشان باشید.

فروشگاه اینترنتی تی‌تی گیفت با امکان دریافت سفارش گل آنلاین از سراسر جهان و تحویل گل و هدیه در سراسر ایران توانسته هست نیازهای بسیاری از هموطنان ایرانی را در هر نقطه جغرافیایی برطرف کند. گلفروشی آنلاین تی‌تی گیفت با داشتن روش های پرداخت متنوع داخلی و بین المللی، خرید آنلاین هدیه و ارسال گل به ایران را برای ایرانیان عزیز آسان کرده است.

با خرید آنلاین گل و سفارش آنلاین هدیه های متنوع و گل رز و ارسال به سراسر ایران کیفیت در خدمات را با تی‌تی گیفت تجربه خواهید کرد.

در مناسبت های مختلف مانند تولد با ارسال گل و هدیه تولد، جشن سپندارمزد، شب یلدا، تشکر و تبریک و ... بدون اینکه در مراسم حضور داشته باشید، علاقه و احساسات خود را به انواع مختلف شامل سفارش گل رز شاخه ای، خرید دسته گل رز، ارسال باکس گل رز، سفارش سبد گل رز، گلدان گل رز و گل رز جاودان، سبد انار و خرمالو، شکلات های متنوع، کیک و آجیل، کتاب نفیس  غزلیات حافظ و ... به عزیزانتان ابراز کنید.

خرید گل و هدایای آنلاین را با تی‌تی گیفت تجربه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شب یلدا سفارش آنلاین گل خرید آنلاین هدیه شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران این پیغام را برای اسرائیل ارسال کرد

بازدید 13 دیوید هرست سردبیر میدل ایست آی درباره ماهیت حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل گفت: «ایران پیام بزرگی به اسرائیل ارسال کرد... ایرانیان اعلام کردند که چه از ما خوشتان بیاید و چه بدتان بیاید ما همیشه اینجا خواهیم ماند...» تحلیل این روزنامه نگار شناخته شده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است
  • امیرعبداللهیان: در صورتی‌ که رژیم اسرائیل مجدداً اقدامی علیه منافع ایران انجام بدهد، پاسخ بعدی ایران فوری، حداکثری و قاطع خواهد بود؛ این پیام به روشنی به آمریکا و سایر طرف ها منتقل شده/ ریزپرنده‌های ساقط‌ شده {در اصفهان} هیچ خسارت مالی و جانی در بر نداشته
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • ایران این پیغام را برای اسرائیل ارسال کرد
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • داستان‌های عامه ما، ریشه در واقعیت دارند/ ردّپای کهن الگوها در روایت‌های زنان/ مضامین متنوع لالایی‌ها و شعرهای زنانه
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟