Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:54:52 GMT

بارش برف در البرز تا امشب تداوم می‌یابد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۷۸۳۱

بارش برف در البرز تا امشب تداوم می‌یابد

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار زرد هواشناسی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی در استان است.

وی افزود: به موجب آن بارش متناوب باران، در بعضی ساعات بارش برف و در ارتفاعات رگبار برف، تگرگ، باران و مه‌آلودگی مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه هوای امروز البرز ابری و مه‌آلود، همراه با رگبار باران بوده و در عصر و شب در بعضی ساعات با بارش برف مواجه است. تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۸ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۷ متر بر ثانیه است.

یخبندان صبحگاهی در انتظار البرز

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز نیمه‌ابری و مه‌آلود بوده و از اوایل وقت شاهد بارندگی خواهیم بود، همچنین با یخبندان صبحگاهی نیز مواجه هستیم اما از اواخر شب به تدریج کاهش ابر رخ می‌دهد.

بهارونداحمدی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۷ متر بر ثانیه است.

کد خبر 5083698

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی البرز شهرستان کرج ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج گرگان کمک مومنانه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر درجه سانتی گراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع بارش ها در غرب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به فعالیت این سامانه بصورت رگبار‌های بهاری و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در بیشتر مناطق استان گفت: بارش باران در برخی مناطق غربی و جنوبی استان از جمله بویین میاندشت، فریدونشهر و چادگان آغاز شده است.


محمد رضا رفیعی افزود: هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطق جنوبی استان از جمله سمیرم، شهرضا و دهاقان و شهر‌های نایین و ورزنه و هشدار سطح زرد هواشناسی برای امروز در تمامی مناطق استان صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی گفت: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۲۳ و در خنک‌ترین ساعت به ۱۵ درجه سانتی‌گراد رسید.


رفیعی افزود: بادرود با دمای ۲۹ و فریدونشهر با چهار درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین