Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ در حکمی سرپرستی گروه تاریخ ‌و اندیشه این شبکه رادیویی را به وحید مبشری سپرد.

در این حکم ضمن سپاس و قدردانی از تلاش های عباس رجب سلمانی در دوران مدیریت این گروه انتظاراتی که از سرپرست جدید گروه تاریخ و اندیشه می رود مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این حکم وحید مبشری باید برای تولید خلاقانه در حوزه تاریخ و تمدن اسلامی برنامه ریزی داشته و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در برنامه های این گروه به حوزه تاریخ معاصر ایران و وقایع تاریخی انقلاب اسلامی بپردازند.

طراحی و تولید برنامه های متناسب با نگاه دقیق محتوایی در حوزه تاریخ ‌تمدن اسلامی و برنامه سازی خلاقانه با محوریت علوم انسانی- اسلامی، راه اندازی شورای تاریخ رادیو فرهنگ با بهره گیری از ظرفیت اساتید و نخبگان متعهد این حوزه در راستای برنامه سازی فاخر، بهره گیری از نویسندگان آشنا به ظرایف زیبایی شناختی زبان فارسی در راستای برنامه سازی فاخر و دعوت از کارشناسان و پژوهشگران اندیشمند برای تولید برنامه ها و ایجاد و گسترش ارتباط با نهادهای مرتبط با حوزه تاریخ و فرهنگ و اندیشه از دیگر مواردی است که در این حکم‌ برای سرپرست جدید گروه تاریخ و اندیشه آمده است.

وحید مبشری پیش از این مدیریت گروه اندیشه رادیو جوان را بر عهده داشته است.
رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز وموج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز شنیدنی است.

کد خبر 5083696 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب رادیو رادیو فرهنگ انتصاب در صداوسیما محسن فخری زاده تئاتر ایران پرویز پورحسینی موسیقی ایرانی ویروس کرونا شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت فیلم کوتاه آلبوم موسیقی سینمای مستند فیلم سینمایی جشنواره فیلم مقاومت رادیو فرهنگ حوزه تاریخ گروه تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره پژواک رادیو، غلامرضا عزتی، تهیه کننده رادیو صبا و نامزد بخش برنامه‌های مستمر مسابقه با بیان اینکه برنامه اش بر مبنای دانش و مهارت مخاطبان است، گفت: در این دوره از جشنواره رادیویی پژواک که سومین دوره خود را سپری می‌کند، با «دوراهی» که برنامه مسابقه محور است، توانستم در بخش مستمر به مرحله نهایی راه پیدا کنم. این مسابقه بر مبنای دانش و مهارت مخاطبان تولید می‌شود و حرفه‌ای بودن آن‌ها در مشاغل خانگی با هدف تولید، اشتغال و کارآفرینی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

تهیه کننده رادیو صبا درباره این موضوع که چه میزان این جشنواره می‌تواند به تقویت مستندسازی کمک کند؟ عنوان کرد: همه جشنواره‌ها برای ارتقای سطح کیفی تولیدات رادیویی برگزار می‌شود و این جشنواره می‌تواند در راستای تقویت و بهبود برنامه سازی در قالب مستند گام بردارد تا ما شاهد آثار و تولیدات بهتر و بیشتری در این حوزه باشیم.

عزتی در ادامه افزود: ساخت مستند در رادیو کار دشواری است و به مهارت و زمان زیادی نیاز دارد. تهیه کننده در این حوزه باید زمان کافی را بگذارد تا بتواند مستند خوبی تهیه کند. در ساخت مستند موضوع و سوژه انتخابی بسیار مهم است.

وی معتقد است: برنامه ساز نگاه و زاویه دیدی که برای تهیه و پرداخت سوژه و ایده دارد، بسیار حائز اهمیت است. ضمن این که تهیه تمهیدات و تجهیزات برای تهیه اثر مستند و استفاده از عوامل انسانی باید مورد توجه قرار بگیرد.

عزتی، تهیه کننده رادیو صبا در پایان صحبت هایش از برگزاری این جشنواره ابراز خرسندی کرد و افزود: برای همکاران و دست اندرکاران این جشنواره آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم در سال‌های بعد این جشنواره ادامه دار باشد و شاهد آثار فاخر در این حوزه باشیم.

دیگر خبرها

  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • شنونده «شب های ایران» از رادیو چی چست باشید
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • رادیو فرهنگ در سالی که گذشت/ از توجه به فرهنگ اقوام تا برنامه‌های جدید