Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی روز یکشنبه با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی از وضعیت ترافیکی پایانه شهید سروری و درخواست شورایاران منطقه برای احداث میدان در محدوده این پایانه گفت: پیش از این اتوبوس‌ها در تردد به خیابان انقلاب و دسترسی به بزرگراه شهید چراغی دچار مشکل بودند که با اجرای اصلاح هندسی و ایجاد ۶۰۰ متر میدان در روبروی پایانه شهید سروری، این مشکل مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از اجرای خط کشی محوری در بزرگراه شهید تندگویان خبر داد و افزود: این عملیات به منظور افزایش ایمنی و تسهیل تردد خودروها در این محور بزرگراهی به طول ۴۰ کیلومتر در دو باند رفت و برگشت صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۹ ادامه داد: همچنین به منظور کاهش مخاطرات ناشی از تصادفات احتمالی در بزرگراه‌ها، نزدیک به ۶۰۰ گاردریل در محورهای بزرگراهی محدوده این منطقه طی آبان ماه تعویض و نصب شد.

به گفته توکلی نصب ۲۰۰ استوانه، ۱۰۰ بشکه ایمنی و نیز ۴۵ تابلوی انتظامی در معابر داخلی منطقه از دیگر اقدامات ترافیکی در راستای نگهداشت شهر طی روزهای گذشته است.

به گزارش ایرنا، منطقه ۱۹ شهرداری تهران با وسعت ۸۹ کیلومتر مربع در جنوب شهر تهران واقع شده که با مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ همجوار است.

این منطقه از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می‌شود؛ منطقه ۱۹ تهران از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله‌های متعددی می‌باشد.

منطقه ۱۹ دارای ۵ ناحیه و ۱۲ محله است که خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی از جمله محلات این منطقه است.

همچنین کوره‌های آجر پزی، میدان تره‌بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا، مرقد مطهر امام راحل (ره)، مرکز خرید و فروش همگانی خودرو از مکان‌های شاخص در این منطقه است.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران منطقه 19 تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران منطقه 19 تهران شهرداری تهران شهر تهران منطقه 19 تهران اخبار کنکور منطقه ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت در بزرگراه شهید باقری خبرداد.

به گزارش ایسنا سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: جهت نصب عرشه فلزی پل پروژه دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده جنوب خیابان جانبازان، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه باقری حدفاصل خیابان جانبازان تا پل خاقانی از تاریخ ۶ فروردین ماه جاری به مدت ۵ روز مسدود است.

وی گفت: مسیر های مسدود شده عبارتند از: جنوب به شمال بزرگراه باقری از ابتدای پل خاقانی و مسیر کنار گذر پل خاقانی از میدان شقایق به سمت بزرگراه باقری شمال و ورودی خیابان جانبازان غربی به بزرگراه شهید باقری جنوب و مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری از تقاطع خیابان جانبازان غربی از امشب مسدود است. 

وی افزود: شهروندان می توانند جهت تردد به بزرگراه‌های یاسینی و بسیج از بزرگراه باقری وارد زین الدین شرق شده و در ادامه وارد بزرگراه یاسینی و خیابان دماوند شوند.  

سرهنگ شریفی گفت: شهروندان جهت دسترسی به بزرگراه بسیج و یاسینی می توانند از دوربرگردان پایین تر از بزرگراه شهید سلیمانی وارد شهید سلیمانی شرق شده و در ادامه وارد خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی شوند. 

وی گفت: همچنین رانندگان جهت دسترسی به خیابان دماوند وارد جانبازان به غرب ، دردشت جنوب و ثانی به شرق و خیابان کیاشمشکی به جنوب و در ادامه خیابان دماوند شوند.  

به گزارش سایت شهر سرهنگ شریفی در پایان گفت: شهروندانی که قصد تردد به بزرگراه باقری شمال را دارند می توانند از کنار گذر دماوند شرق و در ادامه وارد شهید سلیمانی و زین الدین شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند
  • مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز