Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:05:53 GMT

ویژه برنامه صدسالگی نهضت جنگل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۸۲۴۹

ویژه برنامه صدسالگی نهضت جنگل برگزار می‌شود

اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با همکاری مرکز اسناد و کتابخانه استان گیلان، ویژه برنامه‌ای را به مناسبت صدسالگی نهضت جنگل با عنوان «نکوداشت نهضت جنگل در پایان قرن» برگزار می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از  روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، «نکوداشت نهضت جنگل در پایان قرن» به مناسبت صدسالگی این نهضت ملی، روز سه شنبه 11  آذرماه ساعت 18 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست «عباس نعیمی‌جور‌شری» با موضوع «واکای گفتمان تاریخی در پدیداری جنبش جنگل» صحبت می‌کند، هوشنگ عباسی «نقش و تاثیر فرهنگی جنبش جنگل» را مورد بررسی قرار می‌دهد، قربان‌علی کناررودی با موضوع «نهضت جنگل در آینه مطبوعات» سخنرانی می‌کند و عباس پناهی «رویکرد قدرت‌های جهان به جنبش جنگل» را بررسی خواهد کرد.

لازم به توضیح است، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این نشست از طریق اسکای روم به آدرس: www.skyroom.online/ch/mehdimrahmani/andishgah  به صورت زنده برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگزاری نهضت جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی باقرزاده در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو، رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی که در سالن جلسات هتل بوستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سالیان سال در خصوص موقوفات، مشکلات تثبیت مالکیت و اختلاف نظرات وجود داشت که در حال حاضر با درایت مدیران استانی و همدلی مثال‌زدنی به ویژه شوراهای قضائی خوزستان و مدیران مربوطه که در این زمینه دخیل بوده‌اند، تثبیت سند صورت گرفت و بنده قدردان آنها هستم.

مدیرکل اسناد و ثبتی اوقاف و امور خیریه گفت: امید است تحول‌هایی که در یک سال و نیم اخیر در تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی به ویژه املاک و اراضی وقفی اتفاق افتاده ادامه‌دار باشد تا ما بتوانیم شاهد اتمام و پایان تثبیت مالکیت موقوفات استان خوزستان در آینده نزدیک باشیم.

کد خبر 6086608

دیگر خبرها

  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲