Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اتحادیه مرغ و ماهی شهرکرد گفت: علت افزایش قیمت مرغ مربوط به نبود نهاده‌های دامی طی دو ماه پیش است. - اخبار استانها -

عبدالله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: هر کیلو مرغ در حال حاضر در شهرکرد 27 هزار و 850 تومان است و علت قیمت بالا مبنا بودن قیمت مرغ زنده است که بسیار بالا است و در شهرکرد مرغ نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قیمت متفاوت در شهرها و استان‌های مختلف از جمله تهران، افزود: قیمت مرغ تقریبا استانی است و سراسری نیست، دولت برای مرغ منجمد قیمت مشخص ارائه می‌دهد اما برای مرغ گرم در استان‌ها با توجه به شرایط مرغداری‌ها، نهاده و... تصمیم‌گیری می‌شود.

برنج و شکر مورد نیاز استان قم ذخیره‌سازی شده است/نرخ مصوب مرغ 20400 توماننرخ مرغ در یزد ظرف یک هفته آینده به 20 هزار تومان می‌رسدقیمت مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان متعادل می‌شود/ فروش مرغ بیش از 20400تومان تخلف است

وی با بیان اینکه منشا این گرانی از دوماه قبل ایجاد شده است، افزود: افزایش یکباره قیمت مرغ طی چند روز اخیر حاصل گرانی نهاده‌های دامی طی دو ماه گذشته است که همین مسئله سبب کاهش جوجه‌ریزی شد.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان شهرکرد، تصریح کرد: برخی افراد نهاده‌های دامی را با قیمت دولتی خریداری و به قیمت آزاد فروختند و سبب افزایش قیمت و کاهش موجودی نهاده در بازار شدند.

وی عنوان داشت: می‌توان علت اصلی کاهش مرغ و رشد فزاینده قیمت آن را عدم نظارت و کنترل بر بازار به‌ویژه بازار نهاده دامی دانست و مشکل گرانی مرغ باید از منشا درست شود تا بازار باثباتی داشته باشیم.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟

قیمت نفت در بحبوحه احتمال کاهش ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی آمریکا و تداوم تنش‌ها در خاورمیانه افزایش یافت.

به گزارش مهر، قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت) پس از آنکه داده‌های صنعت در هفته گذشته کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا را نشان داد، افزایش یافت که نشانه مثبتی برای تقاضا بود. اگر چه بازار‌ها به‌دقت مراقب خصومت‌ها در خاورمیانه بودند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال امروز ساعت ۶ و ۳۴ به وقت گرینویچ با ۲۶ سنت یا ۰.۲۹ درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، هر بشکه نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۶ سنت یا ۰.۳۱ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله شد.

به‌گفته منابع بازار با استناد به آمار مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بشکه کاهش یافت، درحالی‌که ۶ تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

معامله‌گران بازار نفت برای تأیید این کاهش منتظر داده‌های رسمی ایالات‌متحده آمریکا درباره ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی، خواهند بود.

دیگر خبرها

  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول