Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد یک زوج جوان به نام‌های اشکان و مرجان اقدام به قاچاق مواد روانگردان از مرز‌های شرقی کشور به شهر تهران می‌کنند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان دریافتند این زوج جوان به تازگی مقادیری مواد روانگردان شیشه را از مرز شرقی کشور تهیه و قصد دارند تحت پوشش مسافر با یک دستگاه اتوبوس مسافربری به شهر تهران انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان اخذ شد و در ادامه تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین عملیات پلیسی موفق شدند بامداد روز گذشته متهمان را حین تردد با یک دستگاه خودرو سمند در داخل پایانه جنوب شناسایی و در بازرسی از در داخل خودرو مقدار ۸۱۰ گرم شیشه کشف کنند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهمان به جرم ارتکابی معترف شدند، گفت: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

خرده فروش جوادیه دستگیر شد

کشف ماده مخدر گل در پی تعقیب و گریز اشرار پایتخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهمان مواد مخدر بازداشت متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ اسفند در محوطه صبحگاه پلیس آگاهی تهران (شاپور) برگزار شد. این نمایشگاه مربوط به کشفیات پلیس در یک ماه گذشته می‌شد و پلیس در این مدت انواع مواد مخدر همچون تریاک، حشیش، هروئین، گل، روانگردان (کوکایین) به وزن بیش از ۳ هزار کیلوگرم را از قاچاقچیان و خرده فروشان کشف و ضبط کرده بود.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: دغدغه برخی شهروندان این بود که پلیس اگر به یک ماموریت خاص و جدید بپردازد شاید از حوزه‌های دیگر غافل شود، اما امروز می‌بینید که در یک ماهه اخیر همکاران ما بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند و به دیگر وظایف خود نیز به درستی رسیدگی کردند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همه متهمان تحت رصد پلیس هستند، گفت: این امر به کشفیات گسترده و مهمی منجر شده که امروز نتیجه آن را می‌بینید.

وی با بیان اینکه اولویت ما جلوگیری از توزیع محموله‌های قاچاق مواد مخدر است، گفت: البته در کنار دانه‌درشت‌ها با با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرده و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

سردار محمدیان در ادامه عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد موارد مربوط به دستگیری خرده فروشان مواد مخدر با گزارش‌های مردمی بوده است. مردم در این زمینه کاملا با پلیس همراه هستند و برای اینکه فرزندان و عزیزان خود در دام این افراد نیافتند، به محض شناسایی خرده فروشان اطلاعات مربوط به آنها را در اختیار پلیس قرار می‌دهند. شماره ۱۱۰ همچنان و همیشه پل ارتباطی مردم و پلیس است و همه می‌توانند برای ارائه گزارش با این شماره تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: آمار‌های ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

محمدیان در ادامه به تشریح یکی از پرونده‌ها پرداخت و گفت: یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم بار شیشه از یک تریلی کشف کردیم که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می‌شد خطرات زیادی داشت.

وی ادامه داد: همکاران من در روز‌های تعطیل توانستند این محموله را کشف کنند و امروز اعلام می‌کنیم که پلیس همه ۷۰۰ ماموریت خود را از نقطه سفر مرزی تا مرکز کشور دارد را به خوبی انجام می‌دهد و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران ما ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران