Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آرمانی‌کیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه طبق بازرسی‌های صورت گرفته شاهد روند مطلوب و روبه رشد در زیمنه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه ناوگان حمل و نقل شهری هستیم، گفت: با وجود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل شهری هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و برای افزایش سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل شهری تذکراتی به شهرداری زنجان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق شواهد موجود با اعمال محدودیت‌های کرونایی حدود ۷ روزی است که آمار ابتلا و بستری کرونایی در استان زنجان سیر مختصر نزولی داشته است و نتایج محدودیت‌های کرونایی در استان طی دو هفته آتی، کاملاً مشخص خواهد شد و آمار بستری‌ها کاهش خواهد یافت.

آرمانی کیا ادامه داد: در موج سوم کرونا میانگین سنی مبتلایان به کرونا حدود ۱۰ الی ۱۲ سال پایین‌تر آمده است؛ به‌طوری‌که آمار ابتلا در بین جوانان بیشتر بود، ولی همچنان سنین بالا فوت می‌کنند.

معاون درمان علوم‌پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا، باید مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: باید در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی شود تا بتوانیم با ایمان قلبی و رعایت کردن مردم، زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع کنیم.

آرمانی کیا در ادامه محدودی کیت سریع کرونا به استان رسیده و تعداد دیگری نیز تا پایان این هفته وارد استان خواهد شد تا در طرح شهید سلیمانی مورد استفاده قرار گیرد، افزود: با رعایت کردن بهتر و بیش‌تر پروتکل‌های بهداشتی و تغییر رنگ وضعیت شهرستان‌ها، مردم می‌توانند به کار و فعالیت خود برسند و با ویروس کرونا نیز مقابله کنند.

وی در ادامه لزوم توجه به بهداشت روانی افراد بخصوص سالمندان را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه وضعیت موجود و شنیدن آمار کرونا باعث ایجاد استرس و آسیب روانی برای سالمندان شده است، ادامه داد: با توجه به کاهش دید و بازدیدهای خانوادگی، سالمندان دچار افسردگی شده‌اند، زیرا فرزندان خود را نمی‌توانند ببینند.

کد خبر 5083707

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا هفته بسیج آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای گرگان کمک مومنانه بوشهر پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است

علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز  است و نسبت به قانونی که  پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان  مصرف سوخت ،بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها  و براساس بار است و با توجه به آنکه  مقرر شده است  ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است