Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت که با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افراد، نمایشگاه هفته پژوهش امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.مهدی غفاری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سایت نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گلستان در حال طراحی است و فراخوان حضور مراکز تحقیقاتی و پژوهشی استان و نیز استارتاپ ها در این نمایشگاه مجازی نیز ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاوه بر امکان بازدید علاقه‌مندان از محصولات و پروژه‌های تحقیقاتی، فعالان عرصه های گوناگون علم و فناوری گلستان می توانند در بخش تبادل نظر وبگاه اختصاصی این نمایشگاه به صورت مستقیم با محققان و ارائه کنندگان محصولات فناورانه گفتگو کنند.

غفاری یادآور شد: سال گذشته با احصای نیاز صنایع، دستاوردهای خوبی بدست آمد به نحوی که از آن زمان تاکنون ۲ تیم مطالعاتی و تحقیقاتی اقدام به ساخت یکی از اقلام مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین روغن ترانس کرده و به مراحل پایانی فعالیت خود نزدیک شده اند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی گلستان از ۱۶ تا ۲۰ آذر به صورت مجازی و به صورت ۲۴ ساعته در درگاه اینترنتی GRTE.IR برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری گلستان همچنین گفت: رویدادها و پنل‌های تخصصی نمایشگاه هفته پژوهش امسال نیز در بستر اینترنت و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گفته وی اکنون ۱۴۶ واحد فناوری در استان گلستان فعال هستند.

**

رییس شورای حل اختلاف دادگستری گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال، با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف، خیرین، بزرگان و ریش سفیدان ۳۰۰ نفر از متهمان ورود به زندان یا زندانیان در حبس به آغوش خانواده بازگشتند.

احمد جعفری اظهار داشت: همچنین از ابتدای امسال با وساطت اعضا شورای حل اختلاف ویژه زندان، در ۸۵۳ پرونده سازش انجام شد.

**

بنیاد علوی یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزش ۶۵ میلیارد ریال به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محروم و مرزی مراوه تپه در استان گلستان اهدا کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: تامین بیل مکانیکی برای اداره راهداری مراوه‌ تپه یکی از نیازهای ضروری به منظور ارایه خدمات در حوزه راه ارتباطی به ساکنان این منطقه محروم و مرزی بود.

غلامرضا بیکی اظهار امیدواری کرد: با استفاد هاز این بیل مکانیکی توسعه راه‌های ارتباطی این شهرستان شتاب بیشتری به خود گرفته و مشکل ارتباطی ساکنان آن نیز رفع شود.

برچسب‌ها هفته پژوهش گلستان پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش گلستان پارک علم و فناوری هفته پژوهش گلستان پارک علم و فناوری اخبار کنکور علم و فناوری هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

: ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد