Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله مرتضوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت ارتحال مجاهد فقید و روحانی دلسوز، حجت الاسلام شهیدی محلاتی از ایشان به عنوان خادم الشهید و تلاشگر عرصه ایثار و شهادت یاد کردو افزود: فقدان ایشان برای مجموعه نظام و بنیاد شهید یک واقعه تلخ و جانگداز است.

مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران با یادآوری روزهای خدمت آن روحانی فقید در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: هفت سال تلاش در راه خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران و همچنین تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نام ایشان را بعنوان خادم الشهدا و ایثارگران در ذهن ها بخصوص مجموعه بنیاد حک کرد و امروزفقدان ایشان، سبب تاسف و تالم است چرا که یکی دیگر از یاران دیرین امام و مقام معظم رهبری را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی با اشاره به خدمات حجت الاسلام شهیدی در طول دوران چهل ساله انقلاب اسلامی، اذعان کرد: تلاش در راستای حفظ و گسترش آرمان های امام (ره)، خدمت به کشور در مجلس شورای اسلامی، تلاش های علمی و حوزوی ایشان در را اعتلای فرهنگ اسلامی و سایر خدمات ایشان به کشور ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: ارتحال ایشان را به بیت مکرم و همه ملت ایران تسلیت می گویم و امیدوارم دعای خیر شهیدان بدرقه این روحانی عزیز باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (یکشنبه) دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی متولد ۱۳۲۸ در محلات، از سال ۱۳۹۲ و همزمان با آغاز به کار دولت تدبیر و امید به عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول کار شد.

وی ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۹ در نامه ای به رییس جمهوری استعفای خود را اعلام و علت آن را بیماری و عمل به توصیه پزشکان عنوان کرد.

مرحوم شهیدی نماینده محلات در دوره سوم مجلس شورای اسلامی بود و در فاصله سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ به عنوان معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه فعالیت می‌کرد.

وی در دولت دهم، به مدت دو سال، از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ مشاور رئیس‌جمهور و رئیس بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری بود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استان تهران اختصاصی ایرنا محمدعلی شهیدی محلاتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استان تهران اختصاصی ایرنا محمدعلی شهیدی محلاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استان تهران اختصاصی ایرنا محمدعلی شهیدی محلاتی اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم