Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروگاه رامین اهواز طی هشت ماهه اخیر توانست ۶ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۸۵۱ مگاوات ساعت انرژی برق تولید کند.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اظهار داشت: روند تولید انرژی برق در نیروگاه‌های کشور بر اساس نیاز شبکه سراسری برق کشور و همچنین وضعیت واحدهای تولیدی متفاوت است و با توجه به کاهش دمای هوا و کاهش مصرف انرژی برق در نیمه دوم سال، رفع محدودیت‌های تولید و چالش‌های فنی واحدهای نیروگاه را در دستور کار قرار دادیم تا با آمادگی بهتری برق مورد نیاز مردم و صنایع را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل نیروگاه رامین، میزان تولید برق این نیروگاه در آبان سال جاری را ۷۱۵ هزار و ۱۱۲ مگاوات ساعت عنوان کرد که با این میزان، مجموع تولید نیروگاه در هشت ماهه سال جاری به ۶ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۸۵۱ مگاوات ساعت رسید.

وی با اشاره به ۲۴۶ مگاوات ساعت متوسط تولید لحظه‌ای در آبان ماه و ۲۳۰ مگاوات ساعت در هشت ماهه سال افزود: همچنین ساعت کارکرد واحدهای تولیدی این نیروگاه در آبان ۲۹۰۴ ساعت و در هشت ماهه سال ۲۷ هزار و ۲۳۵ مگاوات ساعت بوده است.

محمدی اظهار امیدواری کرد با رفع چالش‌های فنی و تولید پایدار انرژی برق، خدمت‌رسان شایسته‌ای برای مردم باشیم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو نیروگاه رامین مگاوات ساعت انرژی برق هشت ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد دوستی، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در تشریح این خبر گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵میلیون و ۷۰۵هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در ادامه بیان کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲میلیون و ۵۷۸هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳میلیون و ۱۲۷هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی‌الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به‌عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899102

دیگر خبرها

  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد