Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@13:22:37 GMT

هالند در راه بارسلون!

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۹۱۲۸

هالند در راه بارسلون!

برخی رسانه های اروپایی ادعا کردند ارینگ هالند نروژی که در دورتموند عملکرد خیره کننده‌ای داشته، به جمع آبی اناری ها خواهد پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند ستاره نروژی تیم فوتبال دورتموند است که از سالزبورگ اتریش به زنبورها پیوست. او در این تیم آنقدر نمایش خیره کننده و جذابی ارائه داده که پس از دو سال و در سن ۲۰ سالگی تیم‌های بزرگ را خواهان خود می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بارسلونا یکی از تیم‌هایی است که هالند را می‌خواهد. درحالی که چندین بار جذب او توسط ماریا بارتومئو مدیرعامل قبلی باشگاه، رد شده بود. اما حالا همه چیز نشان می‌دهد در صورت رئیس شدن لاپورتا، هالند به کاتالونیا سفر می‌کند.

در حالی که مدیر کمپین خوان لاپورتا اعلام کرده است: موفق‌ترین مدیر تاریخ کاتالان‌ها، به زودی کاندیداتوری خود برای تصدی ریاست باشگاه را اعلام خواهد کرد، نشریه کیکر آلمان اعلام کرد در صورت انتخاب لاپورتا به عنوان رئیس بارسلونا، ارلینگ هالند به این تیم خواهد پیوست.

این در حالی است که لاپورتا و مینو رایولا (مدیر برنامه‌های ستاره نروژی) دوستان صمیمی هستند و حتی صحبت‌هایی برای کسب رضایت پدر بچه‌مرد هم انجام شده است و تنها انتخاب لاپورتا برای قطعی شدن این انتقال باقی مانده است.

گفته می‌شود لاپورتا در نظر دارد تا نسل طلایی بارسلونا را این بار به عنوان مدیران باشگاه منصوب کند، پویول مشاور او خواهد بود و پس از پایان قرارداد پپ با سیتی، او به عنوان یکی از مدیران باشگاه در کنار لاپورتا همکاری خواهد کرد

احتمالاً کومان در باشگاه به کارش ادامه خواهد داد و ناگلزمن یکی از گزینه‌های هدایت کاتالان‌ها در آینده‌ای نه چندان دور خواهد بود.

کد خبر 458429

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارلینگ هالند دورتموند تیم فوتبال بارسلونا بارسلون اسپانیا بارسلونا لاپورتا نقل و انتقالات فوتبال اروپا فوتبال اروپا نروژ آلمان لالیگا بوندسلیگا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود

نماینده منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

وی افزود: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است. مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مهم را می‌توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد مابین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد که ما باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: ریل‌های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد، بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایت‌مندی مردم است.

کد خبر 747516

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آب شیرین‌کُن شناور راهکاری فناورانه برای مبارزه با خشکسالی
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند