Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، عصر امروز چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه به ریاست فرماندار و دبیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه در این نشست ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید حاج محسن فخری زاده،  انتخاب انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان به عنوان انجمن برتر کشوری را مایه مباهات دانست و آن نتیجه تلاش‌های اعضای این انجمن در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک سلیمانی افزود: مقوله کتاب و کتابخوانی  مقوله‌ای است بسیار مهم که  برای ما مسلمانان که معجزه پیامبرمان کتاب قرآن است اهمیت بسزایی دارد.

وی از شهرداران شهرهای شهرستان زرندیه خواست تا با پرداخت به موقع نیم درصد درآمدهای شهرداری‌ها مسیر رشد و توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان را هموار کنند.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی  شهرستان زرندیه نیز در حاشیه این جلسه گفت: شرایط کنونی که مردم به دلیل مبارزه با ویروس کوویید ۱۹ مجبور به قرنطینه و ماندن در خانه‌هایشان هستند بهترین فرصت است نسبت به ترویح فرهنگ کتابخوانی اقدام کرده و از کتاب بعنوان همدم و مونس مردم در خانه‌ها بهترین بهره برداری را به عمل آوریم.

وی از اجرای طرحی تحت عنوان ( یارمهربان،همدم روزهای قرنطینه) در این شهرستان خبر داد که مردم می‌توانند با ثبت نام در این طرح کتاب مورد علاقه خود را درب منزل تحویل بگیرند.
گزارش برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی توسط نادی رئیس اداره کتابخانه های عمومی و گزارش شهردار زاویه از روند ساخت کتابخانه این شهر پایان بخش این جلسه بود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب کتابخانه های عمومی فرهنگ شهید انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان اعلام کرد: این نمایش کمدی و موزیکال، نوشته «عرفان حلمی» و به کارگردانی خود نویسنده، از ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه، برای عموم در حال اجرا است.   در این نمایش که با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان و در محل در سالن تئاتر این اداره اجرا می‌شود، یاصر نصری، علی پیری، امیدرضا سعیدپوش، ساجده یوسفی، مبینا عابدینی، محمد مهدی شجری، امید محمد فرقانی، معین صبورنیا و عرفان حلمی به ایفای نقش می‌پردازند.    این نمایش طی سه روز با یاری کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری و گروه هنری میثاق، میزبان علاقمندان به نمایش است.

دیگر خبرها

  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند