Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، سناتور الکسی پوشکوف به اوضاع بعد از ترور و قتل دانشمند هسته‌ای ایرانی محسن فخری زاده واکنش نشان داد و پیشنهاد کرد که این موضوع به آغاز درگیری منجر نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به گفته ی وی پاسخ ایران به آنچه اتفاق افتاده بعید است که نمایشی باشد.

پوشکوف در توئیتر خود نوشت: «تهران به بازگشت آمریکا به برجام علاقه مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که قتل دانشمند با هدف ایجاد تنش و شکاف در این سناریو بوده است. ایران بهانه ای برای جنگ نمی دهد: در واقع دشمنان منتظر این اتفاق هستند.»
شایان ذکر است که بیست و هفتم نوامبر سانه های ایرانی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر دادند.

پس از آن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. طرف ایرانی دست داشتن اسرائیل در این ترور را تایید می‌کند و از سایر کشورها می‌خواهد که این عمل اسرئیل را محکوم کنند. 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسپوتنیک دانشمند هسته ای الکسی پوشکوف ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 وقتی شوروی فروپاشید و اوکراین دوباره مستقل شد، اوکراین به واسطه انبوه تسلیحات اتمی انبار شده در این کشور، چهارمین قدرت اتمی دنیا بود. در آن زمان غرب و روسیه به اوکراین فشار آوردند تا تسلیحات اتمی به روسیه منتقل شود و در عوض غرب امتیازاتی به اوکراین می‌دهد. سفیر اوکراین در انگلیس با توجه به اوضاع کنونی این کشور می‌گوید: «زرادخانه هسته‌ای بزرگی داشتیم، آن را واگذار کردیم و این بلایی است که بر سر ما آوردند... این درس بزرگی برای ما و کشورهایی مثل ایران است که سپر هسته‌ای خود را کنار نگذارند...» صحبت‌های کامل این مقام اوکراینی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل