Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در یازدهمین هفته لالیگا میزبان تیم اوساسونا بود.

بارسلونا و اوساسونا در چارچوب هفته یازدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت بارسلونا با نمایشی خوب موفق به شکست دادن اوساسونا با نتیجه 4-0 شد. لنگلت در دقیقه 67 بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد تا بارسلونا هیچ دفاع وسط بزرگسالی نداشته باشد.

اطلاعات بازی بارسلونا و اوساسونا تاریخ برگزاری: یکشنبه، 9 آذر 1399 (29 نوامبر 2020) ساعت برگزاری: 16:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم نیوکمپ، بارسلونا تورنمنت: هفته یازدهم لالیگا داور: متئو لاهوز گل بارسلونا: مارتین بریتویت 29'، آنتوان گریزمان 43'، فیلیپه کوتینیو 57'، لیونل مسی 73' نمرات بازیکنان و ترکیب تیم های بارسلونا و اوساسونا

 

گل های بازی بارسلونا و اوساسونا

بارسلونا 1-0 اوساسونا؛ مارتین بریتویت 29': لیونل مسی به خوبی با یک پاس قطری توپ را به جوردی آلبا رساند و ارسال کوتاه این بازیکن روی تیر یک به گریزمان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه گریزمان را دروازه بان دفع کرد و توپ دفعی را بریتویت به سمت دروازه شوت کرد که این توپ را نیز دروازه بان دفع کرد اما توپ دفعی پس از برخورد با بریتویت در دروازه اوساسونا قرار گرفت.

خوشحالی گل مارتین بریتویت

بارسلونا 2-0 اوساسونا؛ آنتوان گریزمان 43': یک دو های عالی بازیکنان بارسلونا منجر به رسیدن توپ به جوردی آلبا شد. سانتر این بازیکن را مدافع اوساسونا با ضربه سر دفع کرد. توپ دفعی در پشت محوطه به گریزمان رسید و این بازیکن با یک والی فوق العاده و محکم، دروازه اوساسونا را گشود.

خوشحالی گل آنتوان گریزمان برای دخترش

بارسلونا 3-0 اوساسونا؛ فیلیپه کوتینیو 57': توپ گیری عالی آنتوان گریزمان یک حمله را برای بارسلونا ترتیب داد. کوتینیو توپ را به مارتین بریتویت پاس داد و مدافع اوساسونا توپ را از جلوی پای این بازیکن دور کرد اما توپ به گریزمان رسید و این بازیکن با یک پاس عرضی شرایط گلزنی را برای فیلیپه کوتینیو ایجاد کرد تا این بازیکن برزیلی نیز در این دیدار گلزنی کند.

خوشحالی گل کوتینیو

بارسلونا 4-0 اوساسونا؛ لیونل مسی 73': فرانسیسکو ترینکائو توپ را در پشت محوطه به مسی پاس داد. لیونل مسی با جا گذاشتن چندین بازیکن در عرض حرکت کرد و با یک شوت زیبا از پشت محوطه، دروازه اوساسونا را باز کرد.

خوشحالی گل لیونل مسی و ادای احترام به دیگو مارادونا

 

ویدیوی خلاصه بازی بارسلونا و اوساسونا

تکمیل می شود...

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس