Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه پرسپولیس شروع خوبی در لیگ برتر نداشت، سه بازی، دو مساوی و یک گل زده آمار خوبی برای این تیم نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پایان رافت در خصوص تساوی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت:

همانطور که انتظار می‌رفت بازی سختی برای پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی حسینی با تفکرات یحیی آشنا بود و این کار را برای پرسپولیس سخت کرد.

وی ادامه داد:

نفت مسجدسلیمان تیم سخت‌کوش و دونده‌ای بود. بازیکنان جوانی داشت که با تلاش زیاد اجازه خودنمایی به بازیکنان پرسپولیس را نداد. البته اگر پنالتی سیامک گل می‌شد جریان بازی تغییر و این تیم بازتر بازی می‌کرد که این اتفاق هم رخ نداد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:

متاسفانه پرسپولیس شروع خوبی در لیگ برتر نداشت، سه بازی، دو مساوی و یک گل زده آمار خوبی برای این تیم نیست که باید چند روز دیگر در فینال آسیا حضور پیدا کند، پرسپولیس در خط حمله مشکلات زیادی دارد.

رافت در خصوص عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد:

زمان برانکو فقط مهاجمان برای پرسپولیس گلزنی نمی‌کردند، به نظرم پرسپولیس در خلق موقعیت مشکل دارد،عبدی مهاجم بدی نیست اما کمی بدشانس بوده توپ‌هایش را یا دروازه‌بان‌ها گرفتند یا به تیرک دروازه خورده اما ما امیدواریم با حضور مهدی‌خانی شرایط پرسپولیس در خط حمله بهتر شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پایان رافت نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!

مربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: سعی می‌کنم در این تیم کمتر از گذشته حرف بزنم و بیشتر کار کنم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری مربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم، دوست دارم مثل همیشه یار 12 تیم‌شان باشند. بازی فردا یک شروع دوباره است و راه میان‌بری است که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است، ما  دوست داریم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمش و برای او و همکارانش آرزوی موفقیت دارم.

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

 

وی ادامه داد: از روز گذشته که به تیم اضافه شدم، در اولین جلسه تمرین همه چیز فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. تراکتور بازیکنان توانمندی‌ دارد و باید این را در چمن سبز هم نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب هواداران را راضی کنند. بازی‌ها را رصد کرده‌ام و امروز هم جلسه آخر آنالیز‌مان را برگزار می‌کنیم.‌ بازیکنان ما باید خودشان را از هر لحاظ برای بازی فردا آماده کنند و سرشان را برای تیم پرطرفدار تراکتور بدهند.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به حضورش در کادرفنی تیم ملی عنوان کرد: ‌من مربی تیم ملی بودم، بنابراین تمام تیم‌ها را خوب رصد می‌کردم. شناخت خیلی خوبی از تیم دارم ولی باید این شناخت بهتر شود، باید  با برنامه کارمان را پیش ببریم تا نتایج درخور نام تراکتور باشد.

مطهری در واکنش به این موضوع که حضورش در تراکتور همزمان با روز تولدش بود، خاطرنشان کرد:  از اینکه همه چیز را ریزبینانه دنبال می‌کنید، ممنونم. من به ریاضیات و محاسبات علاقه دارم، اینکه حضورم در تراکتور مصادف با روز تولدم شده است، اتفاق خوبی بوده است. در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم. من از هواداران تراکتور می‌خواهم که بازی فردا با ذوب‌آهن را به شکل دیگری به آن نگاه کنند، چون برخلاف بازی‌های لیگ، فرصت جبرانی وجود ندارد.  همه ما به دنبال موفقیت تراکتور هستیم. من به عقب نگاه نمی‌کنم و نگاهم روبه‌جلو است و امیدوارم بهترین اتفاق برایمان بیفتد. باید ببریم که دل هواداران را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ‌ آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، تصریح کرد: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و اگر اجازه بدهید، بیشتر درباره این مسئله صحبت نکنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل نتیجه نگرفتن تراکتور چیست؟ گفت: تمام تیم‌ها یکسری مشکلات و آیتم‌های مثبت و منفی دارند. مشکلات را می‌دانیم و سعی می‌کنیم در تمرینات ضعف‌هایمان را برطرف کنیم تا در اسرع وقت به تیم خوبی تبدیل شویم.

مطهری در ادامه افزود: من سال گذشته هم زمانی که شب تولدم به تیم ملی رفتم و با درخواست قلعه‌نویی به تیم ملی اضافه شدم و با افتخار کار کردم. من قبل از تراکتور هم دو پیشنهاد داشتم. اینکه به عنوان سرمربی یا دستیار اول کار کنم، اصلا برای من مهم نیست، فقط هدف من کمک به تراکتور است. من با بازیکنانی که در تیم می‌بینم می‌دانم که می‌توانیم عملکرد مثبتی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی با حضورش در این تیم مخالف نبود؟ گفت: در پیشنهادهای قبلی او مخالف بود اما برای حضورم در تراکتور، علی‌رغم تماسی که با قلعه‌نویی داشتم، متاسفانه نتوانستم با او صحبت کنم و کسب اجازه کنم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟