Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:00:27 GMT

افزایش در رقم بودجه ۱۴۰۰ لرستان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۹۶۱۰

افزایش در رقم بودجه ۱۴۰۰ لرستان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از افزایش بودجه سال ۱۴۰۰ استان در بخش‌های جاری و عمرانی خبر داد.

سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان که امروز نهم آذرماه، برگزار شد، با اشاره به افزایش رقم بودجه ۱۴۰۰ استان، اظهار کرد: بودجه لرستان در بخش جاری امسال رقمی معادل ۴۰۷ میلیارد تومان است که با پیگیری‌های صورت گرفته به عدد ۶۲۴ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۰ رسیده و رشد ۶۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصدی را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در حوزه عمرانی نیز بودجه استان از ۳۲۷ میلیارد تومان در سال جاری به رقم ۶۲۱ میلیارد تومان برای سال آینده رسیده که با توجه به آن ۸۰ درصد رشد داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه افزایش اعتبارات برای استان خوب بوده است، افزود: امیدواریم با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی، از این اعتبارات در جهت توسعه استان بهره لازم را ببریم.

خادمی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده علاوه بر اعتبارات ابلاغی از محل پیوست‌های قانون بودجه در ردیف عمرانی و ردیف دیگری تحت عنوان توازن منابعی تأمین شده که متعاقباً به استان ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های استان، اضافه کرد: در حوزه پروژه‌های نیمه‌تمام استان، طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند در اولویت تخصیص بودجه قرارگرفته و عملیات تکمیل آن‌ها اجرایی می‌شود.

استاندار لرستان همچنین در خصوص پروژه آزادراه خرم‌آباد به اراک بیان کرد: این پروژه در حال فعالیت است و احتمالاً تا پایان سال تکمیل می‌شود که البته اگر به دلیل مشکل معارضین محلی این موضوع به تعویق افتد، نهایتاً تا خرداد سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

خادمی ادامه داد: تمامی منابع مالی این پروژه تأمین شده و با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا عملیات اجرایی آن به‌خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار لرستان آزادراه خرم آباد قانون بودجه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد

پیشکسوت مدیریت شهری اصفهان با اشاره به مشکلات حوزه حمل‌ونقل این کلان‌شهر گفت: اگر این ترافیک سرسام‌آور آینده‌نگری و ساماندهی نشود و برای آن برنامه ترافیکی نداشته باشیم، در آینده مشکلات بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نورالله صلواتی در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: سابقه نیم قرن فعالیت در بخش‌های مختلف همچون ذوب آهن، سازمان آب، راه و ترابری، شهرداری و شورای اسلامی شهر را دارم.

وی با اشاره به روند اجرای رینگ سوم ترافیکی در زمان مسئولیت خود در شهرداری افزود: رینگ سوم ۴۷ کیلومتر است که با سرعت و کیفیت بسیار انجام شد، اگر رینگ سوم اجرایی نشده بود، هم‌اکنون در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک مشکلات بسیاری داشتیم.

پیشکسوت مدیریت شهری اصفهان تصریح کرد: اجرای رینگ سوم خوب پیش‌بینی شد، هر چند آن زمان تنگ‌نظری‌هایی وجود داشت و گفته می‌شد برای اجرای آن کمی دست نگه دارید، اما با جدیت ادامه یافت و یکی از پروژه‌های ماندگار و جاودانه برای شهر اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه مدتی نیز پیش از عضویت در شورای اسلامی شهر اصفهان، مشاور شهردار در پروژه رینگ چهارم بودم، افزود: آن زمان مسیر را حفظ کردیم تا ساخت‌وساز انجام نشود و مسیریابی با دقت انجام شد؛ به‌طور قطع اگر آن زمان ظرفیت، حمایت و بودجه کافی وجود داشت، ساخت رینگ چهارم در مدت چهار سال به پایان می‌رسید.

صلواتی ادامه داد: به دلیل آنکه شهر پروژه کار نشده و آماده به‌کار زیادی داشت، احداث رینگ چهارم به تعویق افتاد و ما نتوانستیم در زمان مسئولیت خود این پروژه را به پایان برسانیم، اما موفق شدیم این مسیر را برای آیندگان نگهداری کنیم تا آن‌ها پروژه را به اتمام برسانند.

وی با اشاره به نیازهای اصلی شهر تصریح کرد: علاوه بر اینکه در حوزه ساخت‌وساز نباید کم گذاشته شود، باید برنامه آینده را پیش‌بینی کنیم.

صلواتی با اشاره به مشکلات حوزه حمل‌ونقل شهر اصفهان گفت: اگر این ترافیک سرسام‌آور آینده‌نگری و ساماندهی نشود و برای آن برنامه ترافیکی نداشته باشیم، در آینده مشکلات بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: سال ۱۳۸۲ که به شهرداری آمدم، جاده صفه ساخته شد و یک خیابان معمولی بود، در آن زمان پیش‌بینی کردم که با وجود کوه صفه که تفریحگاه محسوب می‌شود، معضلاتی را در آینده خواهیم داشت، بر این اساس کار را متوقف کردیم و پل را طراحی کردیم تا تردد تسهیل شود.

کد خبر 739530

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • مولدسازی؛ راهکاری مناسب برای تأمین بودجه خراسان رضوی
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰