Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام امیر ساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس لایحه باشگاه پرسپولیس در اعتراض به تصمیم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص محرومیت عیسی آل‌کثیر به ثبت رسید.

وی افزود: درخواست باشگاه از دیوان داوری ورزش (CAS) این است که طی یک فرآیند رسیدگی سریع و فوری، در وهله اول تا زمان تعیین تکلیف نهایی، دستور‌موقت رفع محرومیت مهاجم پرسپولیس را صادر کنند تا این بازیکن حق شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: خواست دوم باشگاه پرسپولیس از دیوان داوری ورزش این است که تصمیم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سوءبرداشت از رفتار عیسی آل کثیر به عنوان رفتاری نژادپرستانه یا مصداقی از نژادپرستی را بررسی کرده و این طرز تلقی رد شود تا آل‌کثیر در این پرونده، از محرومیت انضباطی تبرئه شود.

با توجه به تلاش‌های وکیل باشگاه پرسپولیس این امیدواری قبل از تاریخ برگزاری فینال در روز 29 آذر وجود دارد که دیوان داوری ورزش (CAS) به موضوع اعتراض و لایحه حقوق باشگاه پرسپولیس رسیدگی کرده و رای مطلوبی را صادر کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته استیناف عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم پرسپولیس به صنغت نفت توسط آل‌کثیر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • گل آل کثیر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-2 پرسپولیس)
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر
  • (ویدئو) گل دوم پرسپولیس به صنغت نفت توسط آل‌کثیر
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه