Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل پرسپولیس عنوان کرد واگذاری استقلال و پرسپولیس احترام به خواست مردم و آینده دار کردن این دو باشگاه از مسیر فراهم کردن امکان نظارت بیشتر آنها بر امور این دو باشگاه بعنوان سرمایه ملی است.

جعفر سمیعی، مدیر عامل پرسپولیس درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس و آثار ناشی از آن در فوتبال و ورزش کشور توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداریف سمیعی اظهارداشت:

تلاش های سه ساله و در واقع شهامت و درایت وزیر و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی ها ارزشمند و ستودنی است. واگذاری استقلال و پرسپولیس احترام به خواست مردم و آینده دار کردن این دو باشگاه از مسیر فراهم کردن امکان نظارت بیشتر آنها بر امور این دو باشگاه بعنوان سرمایه ملی است.

سمیعی گسترش مشارکت و نظارت مردم را نتیجه مهم این تصمیم دولت و کشور با تلاش های بی وقفه وزیر ورزش و جوانان دانست و عنوان کرد:

خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس امیدهای بخش خصوصی را برای مشارکت در امور کشور بالا می برد ضمن اینکه دو تیم از بن بست های مالی و مدیریتی دوره های گذشته خارج می شوند و با رفع تنگناهای مدیریتی و غیر لازم دولتی، بازدهی مدیریتی و عملکردی  بهتری را از آنها در آینده انتظار داریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد:

واگذاری و خصوصی شدن  پرسپولیس به عنوان یک استراتژی توسعه فوتبال و ورزش از سالهای گذشته مطرح بوده و اکنون به مرحله اجرا رسیده اما تضمین موفقیت آن نیازمند یک تلاش همه جانبه ملی است و باید از طریق مشارکت عمومی مردم با تجدید نظر در روش برنامه ریزی و اجرا، مدیریت نوین آنها مطابق با ضرورت های جدید فوتبال و ورزش کشور تحقق پیدا کند.

جعفر سمیعی ظفرقندی اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی را عامل مهم موفقیت در پروسه خصوصی شدن دو باشگاه دانست و خاطرنشان کرد:

دولت و وزارت ورزش و جوانان با این واگذاری و سبک کردن بار اجرایی خود در حقیقت به بخش خصوصی کمک می کنند تا نقش مهم خود را در کلیه فعالیت های اجتماعی از جمله ورزش بر عهده گیرند‌ من تصویر بلند مدت خصوصی شدن پرسپولیس را برای ورزش و فوتبال کشور مثبت می بینم.

 

همچنین بخوانید:

پرسپولیس | پرداخت بخشی از مطالبات سرخ پوشان نهایی شد

تشکیل کارگروه تخصصی در باشگاه پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه خصوصی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود

ابراهیم بازیان در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: روز پنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می‌شود.

وی افزود: این رخداد با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه ارکان ذی‌مدخل در موضوع مردمی سازی بخشی از اقتصاد دولتی در ایران پیرو تلاش‌های صورت گرفته در بیش از دو دهه از تاریخ تصویب واگذاری این دو باشگاه عظیم القدر انجام می‌شود. نهایتا قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید و به طور رسمی و نمادین واگذاری این دو باشگاه از دولت به بخش خصوصی انجام می‌شود.

بازیان تاکید کرد: امیدواریم پنج اردیبهشت سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: گام مهم دیگر باز هم در دولت سیزدهم در طلیعه سال جهش تولید با تاکیدات صریح، واضح و متقن مقام معظم رهبری، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی توانست این امر مهم را در یک حرکت همگام و همسو به نوعی که همراهی رسانه و افکار عمومی انجام دهد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها برگ برنده دولت بود که در این گام عملیاتی شد. در تاریخ سوم اردیبهشت این مزایده در بازار فرابورس ایران به وقوع پیوست و با اعلام نتیجه با تشکیل دو کنسرسیوم که یکی نفتی شامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و دیگری شش بانک خصوصی بود انجام شد. امیدواریم این واگذاری نقطه عطفی در ورزش و فوتبال کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال