Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: مطالبه مردم برخورد با قانون‌شکنی‌هاست و در صورت برخورد جدی و قاطع، فضای اجتماعی و مردم با برخوردها همراهی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در ادامه سرکشی از مجموعه‌های استان در ادارهکل دادگستری استان حضور یافت و در دیدار با مدیر کل دادگستری استان با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه در برخورد با فسادها و تخلفات، عنوان داشت: انتظارات مردم از قوه قضائیه بالاست و مردم به دستگاه قضا امیدوارند و آن را پناهگاه خود می‌دانند و این کار را برای قوه قضائیه حساس می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان تاکید کرد: قوه قضائیه با پیگیری جدی و قاطع در مقابل قانون‌شکنان بایستد و برای رفع شبهات، اقناع عمومی را در دستور کار قرار داده و مسائل را برای مردم تبیین کند تا امید مردم به یاس تبدیل نشود.

وی با اشاره به برخی مسائل از جمله فساد اداری، تخلفات حوزه بهداشت و درمان، درگیری‌های طایفه‌ای و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تاکید کرد: باید اقدامی عاجل صورت گیرد زیرا برخورد ها به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد اقدام خاص و موثری صورت نمی‌گیرد. 

وی ادامه داد: دستگاه‌های اداری گاهی دچار فساد می‌شوند و مطالبه مردم برخورد با قانون شکنی هاست و در صورت برخورد جدی و قاطع، فضای اجتماعی و مردم با برخوردها همراهی می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری استان ضمن ارائه گزارش از اقدامات این مجموعه در برخورد با تخلفات گفت: با توجه به حجم بالای کار در اداره کل دادگستری استان در ایام شیوع کرونا، به جای تعطیل کردن کارها و از طرفی رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی، ساعت کار را تغییر داده‌ایم و در دو نوبت صبح و عصر به پرونده ها رسیدگی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان دادگستری استان قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی اعزامی گفت: پزشکان متخصص اطفال داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.
مودت افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان