Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، گفت: برای گرامیداشت روز مجلس، پیشنهادی مطرح شد که به جای انجام مراسمات پرهزینه، کلیشه‌ای و تشریفاتی هر یک از نمایندگان محترم حداقل یک مسأله که امکان حل آن را از طریق پیگیری و نظارت دارند، انتخاب کرده و بر روی سامانه مجلس یار، بارگذاری و تلاش کنند تا دهه مبارک فجر امسال، پیگیری و نظارت لازم برای مرتفع نمودن آن را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام در ذیل آمده است؛

بسمه تعالی

مجلس یازدهم از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به مجلس امید و انتظار مردم مزین گردیده است و در چند ماه آغاز به کار خود تلاش نموده اولویت‌های برنامه‌ای خود را بر حل مشکلات اصلی کشور و مردم متمرکز نماید. از سوی دیگر بر اساس میثاق نمایندگان محترم مجلس یازدهم با ملت شریف ایران رویکرد خدمت رسانی برای کمک به معیشت مردم در دستور کار قرار گرفت.

از این رو برای گرامیداشت روز مجلس مصادف با سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، پیشنهادی مطرح شد که به جای انجام مراسمات پرهزینه و کلیشه‌ای و تشریفاتی هر یک از نمایندگان محترم حداقل یک مسأله که امکان حل آن را از طریق پیگیری و نظارت دارند، انتخاب کرده و بر روی سامانه مجلس یار، بخش نماینده تراز انقلاب اسلامی، بارگذاری کنند و تلاش نمایند تا دهه مبارک فجر امسال، پیگیری و نظارت لازم برای مرتفع نمودن آن را انجام دهند.

ان‌شاء الله با اجرای این طرح ارزشمند، حداقل ۲۹۰ مسأله از نیازهای مردم و کشور در سطح ملی و منطقه‌ای رفع گردیده و نتایج آن تا دهه مبارک فجر به اطلاع مردم عزیز کشورمان رسانده شده و طعم شیرین خدمت از سوی مجلس انقلابی به کام آحاد جامعه نشانده شود.

دکتر بابک نگاهداری

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پیگیری و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان