Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت از شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش بانوان از امروز یکشنبه ۹ آذرماه به صورت متمرکز و در شهر مشهد آغاز شد.

قرار بود امروز و در اولین روز این مرحله دو بازی برگزار شود اما بازی بین دو تیم کربنات فیروزآباد و پرسپولیس بهبهان به دلیل عدم حضور تیم فیروز آباد لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام الهام سلوکی نایب رئیس فدراسیون هندبال، این تیم به دلیل موارد مشکوک به کرونا یا ابتلا در مسابقات حاضر نشده و باید برای تأیید این مسئله مدارک خود را به فدراسیون ارائه کند تا در کمیته انضباطی به آن رسیدگی و در این خصوص تصمیم گیری شود.

تیم کربنات در دور رفت مسابقات با قبول سه شکست برابر اشتاد سازه مشهد، سپاهان اصفهان و پرسپولیس بهبهان، بدون پیروزی در رده چهارم گروه A قرار دارد.

در اولین بازی دور برگشت تیم اشتاد سازه مشهد که میزبانی مسابقات را بر عهده داشت به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفت. نیمه نخست این دیدار با تساوی دو تیم در امتیاز ۱۱ به پایان رسید و در نهایت در این دیدار حساس و نفس‌گیر که در تمام طول بازی دو تیم پایاپای پیش می‌رفتند، تیم سپاهان موفق به پیروزی ۲۶ بر ۲۲ شد.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان، دور برگشت خود را از امروز در مشهد آغاز کرده و تا چهاردهم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

فردا دوشنبه ۱۰ آذرماه و در دومین روز این رقابت‌ها دو بازی در گروه دوم برگزار می‌شود:

- تأسیسات دریایی - شهید شاملی کازرون، ساعت ۱۴:۳۰

- سنگ آهن بافق - ذوب آهن اصفهان، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 5083827

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مشهد محسن فخری زاده لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران دیه گو مارادونا فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی والیبال کشتی فرنگی تکواندو لیگ کشتی کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس

رامین رضاییان مدافع سپاهان بازی هفته بعد این تیم برابر پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش مشرق، تیم سپاهان برای بازی با پرسپولیس یکی از ستاره‌های کلیدی خود را هم نخواهند داشت.

رامین رضاییان در واپسین لحظات نیمه نخست مقابل ملوان با دریافت کارت زرد از داور مسابقه سه اخطاره شده تا از بازی با پرسپولیس محروم شود.

سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام