Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با پیروزی سپاهان اصفهان برابر سایپا و شکست شهرداری قزوین به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، امروز(یک‌شنبه) در حالی با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۷ به پایان رسید که سپاهان اصفهان با پیروزی برابر سایپا در مهمترین دیدار هفته به صدر جدول صعود کرد و لبنیات هراز آمل قاطعانه از سد شهرداری قزوین گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حساسترین و آخرین بازی هفته سیزدهم، دو تیم مدعی سپاهان اصفهان و سایپا تهران در حالی برگزار شد که نارنجی پوشان پایتخت امیدوار بودند با کسب پیروزی در این بای سخت بتوانند به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند، اما در پایان این سپاهان بود که با عملکردی کم اشتباه‌تر نسبت به حریف موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ و با امتیاز‌های ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۳، ۲۲-۲۵ و ۲۵-۲۰ از سد شاگردان مصطفی کارخانه بگذرد تا با کسب دهمین پپیروزیش ۲۹ امتیازی شود و به صدر جدول صعود کند.

در سوی مقابل سایپا هم پس از جدایی سید محمد موسوی روند پرنوسانی را سپری می‌کند با قبول چهارمین باختش با همان ۲۵ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

در یکی از آخرین بازی‌های هفته سیزدهم، تیم لبنیات هراز آمل که با هدایت بهروز عطایی روند قابل قبولی را در این فصل از خود به نمایش گذاشته است موفق شد در ادامه نوار پیروزی‌هایش با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵-۱۱، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۹ برابر شهرداری قزوین به پیروزی برسد تا با کسب هشتمین پیروزیش ۲۳ امتیازی شود تا جایگاهش را در رده پنجم تثبیت کند.

در سوی مقابل شاگردان مسعود آرمات در تیم شهرداری قزوین با قبول هشتمین باختش با ۸ امتیاز از رده یازدهم تکان نخوردند.
در دیدار‌های ابتدایی این هفته، شهداب یزد موفق شد با نتیجه ۳ بر یک خاتم اردکان را از پیش رو بردارد و هورسان رامسر با همین نتیجه برابر پیکان تهران به پیروزی رسید. آذرباتری ارومیه در جدال انتهای جدولی‌های لیگ، برابر راهیاب ملل کردستان با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد و شهرداری ورامین برابر شهرداری گنبد به برتری ۳ بر صفر دست یافت.

    بیشتر بخوانید: صادقیانی: با وجود ۱۱ امتیاز اختلاف، به بازی برگشتیم انتهای پیام/   برچسب ها: لیگ برتر والیبال سایپا تهران سپاهان اصفهان لبنیات هراز آمل شهرداری قزوین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال سایپا تهران سپاهان اصفهان لبنیات هراز آمل شهرداری قزوین لیگ برتر والیبال شهرداری قزوین سپاهان اصفهان نتیجه ۳ هفته سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • صدر جدول طلایی شد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر