Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که سران کشورهای مختلف با وی تماس می‌گیرند و می‌گویند انتخاباتی که در آمریکا انجام شد هرج‌ومرج‌ترین انتخاباتی بوده که در زندگی خود شاهد آن بوده‌اند.

وی که با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد، افزود: «آنها تلاش کردند که در نتایج انتخابات در کارولینای شمالی نیز تقلب کنند اما موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ترامپ گفت: «در فیلادلفیا (در ایالت پنسیلوانیا) به صورت جنون آمیزی اقدام به تقلب کردند.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «این انتخابات متقلبانه است. آیا باور می‌کنید که افراد مٌرده درخواست دریافت برگه‌های رای کرده‌اند. ما درباره 5 یا 10 رای به اینصورت صحبت نمی‌کنیم. مُردگان زیادی در این انتخابات رای دادند.»

ترامپ افزود: «رسانه‌ها و شرکت‌های فناوری بزرگ نمی‌خواهند که درباره هانتر (پسر بایدن) و تقلب در این انتخابات صحبت کنند. ما آزادی رسانه نداریم بلکه دارای سرکوب آزادی رای‌ دادن از سوی رسانه‌ها در آمریکا هستیم.»

وی ادامه داد: «ما تلاش داریم که دلایل خود (درباره تقلب) را ارائه دهیم اما قضات مانع از آن می‌شوند که ما آنها را ارائه دهیم.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «بایدن 80 میلیون رای بدست نیاورده است. ما درک کرده بودیم که 68 میلیون رای برای پیروزی آسان در انتخابات بدست خواهیم آورد اما به 74 میلیون رای رسیدیم که همه آنها تا ساعت 10 شب سوم نوامبر (13 آبان) بدست آمده بود. معتقدم که پیروز انتخابات بودیم اما آنها بازی با آرای پستی را آغاز کردند.»

ترامپ گفت: «آنها با سوء استفاده از همه‌گیری کرونا اقدام به پر کردن صندوق‌های رای کردند. بایدن رای‌های بیشتری از اوباما یا هیلاری کلینتون بدست نیاورده است. آیا باور می‌کنید که باید در دستیابی به آرای آمریکایی‌های آفریقایی تبار در مقایسه با اوباما آرای بیشتری را بدست آورده است.»

وی افزود: «در بزرگترین عملیات تقلب در کشورمان، دستگاه‌های رای‌گیری اقدام به انتقال نتیجه آرای من به بایدن کرده‌اند.»

رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید مدعی شد در صورتی که نتیجه انتخابات به نفع وی تمام شود توافق بسیار سریعی با ایران حاصل خواهد و هشدار داد که بایدن میلیاردها دلار به تهران ارسال کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است

ترامپ، بار دیگر بایدن را «بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا» خواند و گفت که جیمی کارتر در مقایسه با بایدن ریاست جمهوری «درخشانی» داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از به نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت: بایدن بدترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور ما است. از جیمی کارتر هم بدتر است.»

نامزد ۷۷ ساله احتمالی جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری گفت: بایدن کشور ما را ویران کرد؛ جیمی کارتر اکنون خوشحال است، زیرا دوره ریاست جمهوری او در مقایسه با بایدن فوق‌العاده شده است.

او افزود: جنگ‌ها در سراسر جهان در حال وقوع هستند. در نظرسنجی‌ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم.

کارتر ۹۹ ساله دموکرات از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ یک دوره در کاخ سفید رئیس‌جمهور بود. مانند دوران بایدن، ریاست جمهوری کارتر با افزایش قیمت‌ها، تنش‌های دیپلماتیک با ایران، تهاجم روسیه و ناآرامی در افغانستان همراه بود. متوسط نرخ تورم سالانه در دوران کارتر حدود ۱۰ درصد بود - که ناشی از قیمت‌های بالای انرژی بود - که دولت او با افزایش نرخ بهره به بیش از ۱۷ درصد منجر به رکود اقتصادی شد.

در دوران بایدن، در حالی که تورم در سال ۲۰۲۲ به بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته یعنی ۹.۱ درصد رسید، کمتر از اوج ۱۳.۵ درصدی در آخرین سال ریاست جمهوری کارتر بود.

کارتر پس از تهاجم اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان، به المپیکی‌های آمریکا اجازه شرکت در بازی‌های ۱۹۸۰ مسکو را نداد. در پاسخ به تهاجم، دولت کارتر به طور مخفیانه مبارزان را در افغانستان مسلح کرد تا با شوروی مقابله کنند. اسامه بن لادن، بنیانگذار القاعده و خالد شیخ محمد، مغز متفکر ۱۱ سپتامبر، از جمله اعضای رادیکال این مبارزان مورد حمایت کارتر بودند.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است