Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@20:19:23 GMT

ادامه اصرار ترامپ بر تقلب در انتخابات آمریکا

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۱۶۶

ادامه اصرار ترامپ بر تقلب در انتخابات آمریکا

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم،  مرغ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا همچنان یک پا دارد و او بر «تقلب» گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در سوم نوامبر برگزار شد، اصرار دارد.

رئیس جمهور آمریکا در نخستین مصاحبه بعد از انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر بر تقلب اصرار کرد و گفت که این انتخابات بزرگترین«فرایند تقلب»را شاهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز تصریح کرد که وی بیش از ۷۴ میلیون رای در این انتخابات به دست آورده است.

رئیس جمهور شکست خورده آمریکا گفت: در این انتخابات کاملا تقلب شده است، بایدن ۸۰ میلیون رای به دست نیاورده است.تقلب گسترده ای در فیلادلفیا روی داده است.

ترامپ در این مصاحبه گفت که رهبران خارجی با «جو بایدن»کاندیدای  دموکرات که خودش را پیروز انتخابات اعلام کرد تماس می گیرند تا به او بگویند«این انتخابات بیشترین هرج و مرجی که تا کنون دیده اند را شاهد بوده است».

وی گفت:بزرگترین تقلب در تاریخ آمریکا اتفاق افتاده اما رسانه ها از آن چشم پوشی می کنند.

ترامپ در ادامه تصریح کرد:شکایتی که مطرح خواهم کرد شامل همه اقداماتی است که انتخابات را نقض کردند.

ترامپ در این مصاحبه گفت: صدها مدرک و ادله مکتوب داریم که سخنان ما را مورد تأکید قرار می دهد اما دادگاه ها و قاضی ها آن را قبول نمی کنند. این دیگر چه کشوری است که در آن زندگی می کنیم؟و این دیگر چه انتخاباتی است؟

ترامپ همچنین مدعی شد که اگر وی در انتخابات برنده شود به سرعت با ایران توافق می کند

این در حالی سات که گاردین در گزاشی نوشت که یکی از طرفداران دونالد ترامپ که 2.5 میلیون دلار برای پیگرد قانونی ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری کمک کرده بود، پس از وقوع آنچه نتایج «ناامیدکننده» خوانده، خواستار بازگرداندن پولش شده است.

«فردریک اشلمن» یک تاجر اهل «کارولینای شمالی» گفت که وی پولش را به یک گروه طرفدار ترامپ در تگزاس (True Vote) داده که به او قول داده اند در هفت ایالت اصلی، موارد مربوط به تقلب در انتخابات 2020 را پیگیری حقوقی و قضایی کنند.

اما طبق دادخواست اشلمن که این هفته در هوستون مطرح کرد و اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، این گروه طرفدار ترامپ اقدامات قانونی برای پیگیری این موضوع را رها کرد و تلفن های او را هم بی پاسخ گذاشت.

او گفت که «به طور منظم و مکرر» خواستار پیگری ماجراست اما «درخواست های او به طور مداوم با پاسخ های مبهم، و وعده های پوچ مواجه شده است.»

به نظر می رسد شکست تلاش های True Vote برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات، همراستا با شکست های شخص رئیس جمهور باشد زیرا تیم وی از زمان انتخابات 3 نوامبر 38 مورد شکایت به دادگاه ها مطرح کرده که همگی با ناکامی روبرو شده اند.

این گروه به تماس های بلومبرگ و گاردین برای پاسخگویی در این رابطه پاسخ نداد؛ اما در بیانیه ای که در وب سایت خود قرار داد، به دنبال مقصر جلوه دادن نیروهای بیرونی در شکست تلاش های خود است.

در تازه ترین مورد، یک دادگاه فدرال آمریکا شکایت گروه حقوقی دونالد ترامپ در خصوص نتیجه انتخابات در ایالت پنسیلوانیا را با قاطعیت رد کرده است.

گروه قضاوت این دادگاه که سه قاضی عضو دارد، گفته است این شکایت اساسی ندارد و وکلای ترامپ ادعای خاصی را که قابل بررسی باشد و یا مدارک و شواهد مربوط به آن را به دادگاه ارائه نکرده ‌اند.

حکم این دادگاه شکستی بزرگ دیگری برای دونالد ترامپ است که تلاش می‌ کند نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر این کشور را تغییر دهند.

ترامپ پنجشنبه گذشته گفته بود که اگر مجمع گزینندگان پیروزی «جو بایدن» کاندیدی دموکرات ها را تایید کند، از کاخ سفید خواهد رفت.

پیشتر ترامپ در یک پیام توییتری  نوشته بود:« من امروز بعد از آرزوی روز شکرگذاری خوب برای ارتشیان، یک کنفرانس مطبوعاتی طولانی برگزار کردم و یک بار دیگر درک کردم که رسانه های خبری متقلب اقدامات خود را هماهنگ می کنند تا پیام واقعی چنین کنفرانسی هرگز ظاهر نشود. توجه اصلی من در کنفرانس مطبوعاتی معطوف این بود که انتخابات 2020 صحنه سازی شده بود و من برنده (این انتخابات) هستم».

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد اما نتایج نهایی آنها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. طبق گزارش رسانه های آمریکایی، بایدن کاندیدای حزب دموکرات به اندازه کافی آرا الکترال را برای پیروزی به دست آورده است. پیش از این بسیاری از رهبران جهان پیروزی در انتخابات را به وی تبریک گفته اند.

 

 

اخبار مرتبط حمله شدید یک مسئول امنیتی ارشد آمریکا به ترامپ ترامپ از دست سوراخ توپ گلف هم عصبانی است! جو بایدن: آمریکا را متحد می کنم،ایالت آبی و قرمز نداریم سومین سناتور جمهوریخواه بایدن را پیروز انتخابات آمریکا اعلام کرد سناتور جمهوریخواه با اعلام شکست ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 دونالد ترامپ سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، روابط واشنگتن با اروپا را به طور اساسی تغییر دهد.

او به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در مبارزات انتخاباتی وعده‌های بسیاری داده است.

در اینجا به سیاست خارجی آقای ترامپ که او می‌گوید در دور دوم ریاست جمهوری‌اش اجرا خواهد کرد، اشاره می‌کنیم:

ناتو، اوکراین و متحدان اروپایی

ترامپ گفته است که در زمان ریاست جمهوری او، آمریکا به طور اساسی در اهداف و ماموریت‌های ناتو تجدید نظر خواهد کرد.

او همچنین گفته است که از این کشورها خواهد خواست تا مبلغ «تقریباً ۲۰۰ میلیارد دلار» کمک نظامی به اوکراین را به آمریکا بازپرداخت کنند. ترامپ همچنین تأکید کرده است که در صورت انتخاب شدنش به ریاست جمهوری آمریکا متعهد به ارسال کمک‌های بیشتر به این کشور اروپای شرقی نخواهد بود.

ترامپ که کمک‌های مالی آمریکا به ناتو را در اواخر دوره ریاست جمهوری‌اش قطع کرد، اعتراض داشت که واشنگتن بیشتر از سهم خود پرداخت می‌کند.

او همچنین متعهد به پایان دادن جنگ اوکراین شده و ادعا کرده است که این قضیه را ۲۴ ساعته حل و فصل خواهد کرد.

اگرچه برنامه‌های ترامپ برای پایان دادن به جنگ اوکراین فاقد جزئیات هستند اما او سال گذشته در گفتگو با رویترز گفت که اوکراین ممکن است مجبور شود بخشی از خاک خود را برای دستیابی به توافق صلح واگذار کند.

ترامپ در حالی که در اوایل آوریل گفته بود آماده ارسال کمک‌های مالی بیشتر به اوکراین در قالب وام است، در جریان مذاکرات جنجالی کنگره بر سر بسته کمک مالی ۶۱ میلیارد دلاری به کی‌یف سکوت کرد.

 

چین، تجارت و تعرفه‌ها

ترامپ وعده داده است که تعرفه‌ها و محدودیت‌های تجاری جدیدی را علیه چین و برخی از متحدان اروپایی آمریکا اعمال کند.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین ایده اعمال تعرفه ۱۰ درصدی بر کالاهای وارداتی را مطرح کرده است که می‌تواند بازارهای بین‌المللی را مختل کند.

او بر اساس قانون پیشنهادی خود یعنی «قانون تجارت متقابل ترامپ» گفته است اگر کشورهای دیگر بر آمریکا تعرفه وضع کنند، این کشور نیز تعرفه‌ای «متقابل و یکسان» اعمال خواهد کرد.

ترامپ همچنین گفته است که مالکیت چینی‌ها بر زیرساخت‌های حیاتی آمریکا مانند انرژی، منابع طبیعی، فناوری و مخابرات را محدود می‌کند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا به ندرت در مورد تایوان یا اقدام‌هایی که در صورت حمله نظامی چین به این جزیره انجام خواهد داد، بحث می‌کند. او در این خصوص فقط به این نکته اکتفا کرده است که اگر او رئیس جمهور آمریکا باشد، چین هرگز جرات حمله به تایوان را نخواهد داشت.

 

مکزیک و مواد مخدر

ترامپ همچنین جنگ علیه کارتل‌های مواد مخدر را از اولویت‌های دور دوم ریاست جمهوری خود عنوان کرده و گفته است که کارتل‌های مواد مخدر فعال در مکزیک را به عنوان سازمان‌های تروریستی خارجی معرفی خواهد کرد.

او همچنین گفته است که به پنتاگون دستور خواهد داد تا با استفاده از نیروهای ویژه به مراکز رهبری این کارتل‌ها حمله کنند. رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین گفته است که از نیروی دریایی کشورش برای اعمال تحریم‌های دریایی بر کارتل‌های مواد مخدر استفاده خواهد کرد.

ترامپ همچنین وعده داده است که با استفاده از قانون دشمنان بیگانه، قاچاقچیان مواد مخدر و اعضای باندهای خلافکار را از آمریکا اخراج می‌کند.

اسرائیل

ترامپ پس از حمله حماس به سرزمین های اشغالی در ۷ اکتبر از روش رهبران تل‌آویو انتقاد کرد اما از آن زمان به بعد همواره بر ضرورت «درهم شکسته‌شدن حماس» تأکید کرده است. او در ادعاهایی وعده داده است که مجازات‌های سختی را بر ایران به عنوان متحد حماس اعمال کند. رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین گفته است که هواداران حماس را از آمریکا اخراج می‌کند.

افغانستان

ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی گفته است که از طالبان خواهد خواست تجهیزات نظامی رها شده ارتش آمریکا در جریان خروج از افغانستان در سال ۲۰۲۱ را به عنوان شرطی برای کمک‌های مالی به افغانستان مطح کند. او در سال ۲۰۲۱ گفته بود که قصد دارد تجهیزات رها شده ارتش آمریکا در افغانستان را بمباران کند، اما اخیراً این موضع را تکرار نکرده است.

اقلیم

ترامپ بارها وعده داده است که از توافق پاریس خارج خواهد شد. توافق پاریس، توافقی چندجانبه برای محدود کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای است. او در دور اول ریاست جمهوری خود از این توافق خارج شد، اما در سال ۲۰۲۱ جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات آمریکا بار دیگر کشورش را به عضویت این توافق درآورد.

سامانه دفاع موشکی

ترامپ همچنین قول طراحی یک سامانه دفاع موشکی قوی در اطراف آمریکا را بدون اشاره به جزئیات آن داده است.


 

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است