Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم نیاز مبرمی به امتیازات این مسابقه دارند.

ماشین سازی و گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ بیستم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

اطلاعات بازی

هفته چهارم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس

ماشین سازی - گل گهر سیرجان

دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 16:30

ورزشگاه گسترش فولاد - تبریز

پیش بازی و وضعیت دو تیم

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با 7 امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی مسابقات لیگ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان امیر قلعه نویی فصل را طوفانی آغاز کرده اند و در دو مسابقه اول خود در آغاز فصل موفق به کسب 2 پیروزی شده اند. غلبه بر سپاهان در بازی اول فصل، انتظارات را از تیم گل گهر بالا برد و آنها در هفته دوم نیز با شکست مس رفسنجان نشان دادند که پیروزی هفته اول اتفاقی نبوده و گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی حرف های زیادی برای گفتن دارد. در هفته سوم این تیم با وجود انجام یک بازی مناسب، مقابل فولاد خوزستان در دقایق پایانی متوقف شد ولی از دست رفتن 2 امتیاز موجب نشد قلعه نویی صدرنشینی را از دست دهد. حال این تیم در هفته چهارم مقابل تیم جوان و با انگیزه ماشین سازی قرار خواهد گرفت.

ماشین سازی که در بازی اول خود شکست خورده بود، در هفته دوم برابر ذوب آهنی که نود دقیقه ده نفره بود، فرصت مناسبی داشت تا اولین سه امتیاز خود را کسب کند اما در دقایق پایانی یک گل دریافت کردند و پیروزی را با تساوی عوض کردند. این تیم در هفته سوم برابر استقلال قرار گرفت و با وجود عملکردی مناسب، مقابل آبی پوشان شکست خورد تا وحید بیاتلوی جوان با 1 امتیاز از 3 مسابقه در رتبه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد. این تیم جوان انگیزه های زیادی دارد تا اولین پیروزی خود در لیگ برتر را کسب کند، هرچند که مقابل صدرنشین فعلی لیگ کار سختی خواهد داشت.

وضعیت دو تیم در جدول رده بندی

 

همچنین بخوانید:

مربی گل گهر: ماشین سازی ساختار دفاعی منظمی دارد

وحید بیاتلو: گل گهر پر افتخارترین مربی لیگ را دارد / ماشین سازی تیم جوانی است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر سیرجان ماشین سازی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد نقطه تاریک بازی امشب بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. آنها تیم و سرمربی بسیار خوبی دارند اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو، سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد