Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:14:17 GMT

سپاهان صدرنشین لیگ برتر والیبال شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۲۱۹

سپاهان صدرنشین لیگ برتر والیبال شد

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز (یکشنبه) با ۲ مسابقه به پایان رسید. در این مسابقات تیم‌های سپاهان و هراز حریفان خود را شکست دادند.

در خانه والیبال تهران، سپاهان با نتیجه سه بر یک مقابل تیم سایپا به پیروزی رسید. ست‌های اول، دوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ به سود شاگردان رحمان محمدی‌راد رقم خورد و سایپا فقط در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان با این پیروزی و البته با توجه به استراحت تیم‌های اول و دوم جدول، ۲ پله در جدول صعود کرد و با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز در رده نخست قرار گرفت. سایپا هم با ۸ برد و ۲۵ امتیاز همچنان در رده چهارم باقی ماند. تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه هم که در این هفته استراحت داشتند، یک پله پایین‌تر آمدند و به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در مسابقه همزمان که در سالن فدراسیون برگزار شد، هراز آمل با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری قزوین پیروز شد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به سود شاگردان بهروز عطایی رقم خورد.

هراز با این نتیجه با کسب ۸ برد و ۲۳ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. شهرداری قزوین هم با تحمل هشتمین باخت فصل، با کسب ۳ برد و ۸ امتیاز در رتبه یازدهم باقی ماند.

نتیجه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال

شهداب یزد ۳ - خاتم اردکان یک

پیکان تهران یک - هورسان رامسر ۳

آذرباتری ارومیه یک - راه‌یاب ملل کردستان ۳

شهرداری گنبد صفر - شهرداری ورامین ۳

سپاهان اصفهان ۳ - سایپا تهران یک

هراز آمل ۳ - شهرداری قزوین صفر

جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته سیزدهم

برچسب‌ها شهرداری قزوین ایرنا شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال سپاهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین ایرنا شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال سپاهان شهرداری قزوین ایرنا شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال سپاهان اخبار کنکور لیگ برتر والیبال شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0

به گزارش ورزش سه، ملوان در شرایطی امروز در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان سپاهان خواهد بود که در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و سپاهان نیز با ۴۲ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

شاگردان مهدی تارتار که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار خواهند بود، این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی امروز به رتبه چهارم جدول صعود کند و در مقابل سپاهان نیز به دنبال این خواهد بود که با کسب سه امتیاز این دیدار، دومین برد متوالی خود پس از یک دوره بحرانی را کسب کند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر / ورزشگاه سیروس قایقران/ تماشاگر:
گروه داوری: مرتضی منصوریان، حسن ظهیری، محسن سلطانی و فرهاد امینی/ ناظر: فریدون اصفهانی

ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آزمان اکوان، ابودر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سپاهان:
نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان