Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه «القدس العربی»، این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از این زندانیان، «عید خلیل» (۵۵ ساله) است که از مشکلات بهداشتی رنج می‌برد که ناشی از سال‌های طولانی بازداشت و شرایط سختی بوده که آن را سپری کرده است تا اینکه وضعیت سلامتی وی پس از انجام یک عمل باز قلب در اواخر هفته گذشته تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زندانی فلسطینی در سال ۱۹۸۹ بازداشت شد و تا سال ۲۰۱۱ زندانی بود و در سال ۲۰۱۱ در چارچوب معامله "مبادله زندانیان" آزاد شد.

رژیم صهیونیستی مجدداً در سال ۲۰۱۴ خلیل را به همراه ده‌ها تن دیگر دستگیر کرد و حکم حبس ابد را برای او صادر کرد. وی پدر سه فرزند است که بزرگترین آنها ۹ ساله و کوچک‌ترین، فرزندی است که در زمان بازداشت او متولد شد، خلیل از فوریه (اسفند) ممنوع الملاقات است.

الاسیر در این بیانیه مدیریت زندان‌های اشغالی را به طور کامل مسئول سرنوشت و زندگی خلیل و افراد مانند او دانست و مجدداً از همه مقامات ذی صلاح درخواست کرد تا رژیم اشغالگر را برای آزادی زندانیان بیمار به ویژه سهل انگاری متعمدانه پزشکی و شرایط سخت بازداشت تحت فشار قرار دهند با توجه به اینکه با ادامه افزایش شیوع ویروس کرونا وضعیت بهداشتی ده‌ها تن از افراد دربند رژیم صهیونیستی، رو به وخامت است.

در همین راستا «قدری ابوبکر» رئیس اداره امور زندانیان همچنین در مورد خطر وخیم شدن سلامتی سه زندانی که از سرطان رنج می‌برند، هشدار داد و مسئولان صهیونیست را مسئول سهل انگاری در امور زندان‌ها دانست.

ابوبکر با بیان اینکه یکی از این زندانیان به دلیل نارسایی کلیه و سهل انگاری پزشکی دچار سرطان کلیه شده و سلامتی وی در خطر است، تصریح کرد: با شروع فصل زمستان به دلیل کمبود پتو و لباس و وسایل گرمایشی رنج زندانیان در زندان‌های اشغالی افزایش می‌یابد.

در دهم این ماه نیز یک زندانی به نام «کمال ابوعاور» که از بیماری سرطان رنج می‌برد به دلیل سهل انگاری پزشکی به شهادت رسید.

طبق گزارش‌های منتشره، اکنون در ۲۲ زندان رژیم صهیونیستی، بیش از ۶ هزار زندانی فلسطینی نگهداری می‌شوند که بر پایه اعلام برخی نهادهای فلسطینی ۹۰ درصد آنان به سبب ضعف امکانات اولیه زندگی در زندان بیمار شده‌اند.

برچسب‌ها اسیر رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسیر رژیم صهیونیستی فلسطین اسیر رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی سهل انگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران نیک اندیش از بند زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان با اعلام این خبر گفت: رقم بدهی این زندانیان ۱۴۵ میلیارد تومان بوده که ۱۴۰ میلیارد تومان با گذشت و پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، ۳ میلیارد تومان با پرداخت وام و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن نیز از سوی خیران تامین شده است.

حسن بیگی افزود: پارسال خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۹ میلیارد تومان کمک کردند. این رقم امسال به ۱۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او گفت: اکنون ۱۶۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۴۰۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • هشدار اردن درباره عواقب خطرناک حمله اسرائیل به رفح
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم