Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@10:07:31 GMT

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۲۹۵

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

کرباسچی در واکنش به اظهارات مصباحی مقدم: سخنان مصباحی مقدم، ضدمشارکت است!/مصباحی مقدم قبل از این هم، سخنانی نگفته که تحقق پیدا کرده باشد!/ اصلاح طلبان و اصولگرایان هنوز با قدرت وارد انتخابات نشده اند

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: مصباحی مقدم، قبل از این هم، حرف هایی نزده که تحقق پیدا کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


///

نماینده مجلس دهم: افرادی که صبح تا شب مسئولین را دیدند که FATF تصویب نشوند، مشخص هستند/ احمدی نژاد آدم های رمال و اسطرلابی را گرد آورده بود تا جنیان اتفاقی برای کشور رقم بزنند

یک نماینده مجلس دهم گفت: تندروها با سبک و سیاق دیپلماسی آشنا نیستند، کسانی که برجام را آتش زدند و پلاکاردهای آنچنانی چیدند و صبح و شب مقامات و مسئولین را دیدند تا اف ای تی اف تصویب نشود، تعداد مشخصی هستند.


///

نماینده سابق مجلس: برخی عزادار رفتن ترامپ هستند/ عده‌ای منافع شان در مقابل با منافع ملت تعریف شده/ تحریم‌های ترامپ با همدستی برخی دلواپسان برگشت

نماینده سابق مجلس گفت: اکنون که ترامپ در حال رفتن است طیفی عزادار شده اند و در رسانه های که در اختیار دارند آنقدر نگرانی خود را ابراز و بحث تقلب در انتخابات را جدی تلقی می کنند که خود ترامپ هم در این اندازه، تقلب در انتخابات را جدی نگرفته است.


///

اهداف یک ترور؛ زمین و زمان واکنش ما

علی ربیعی-سخنگوی دولت


///

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد؛ حضور حداقلی کارکنان اداره‌های مناطق با وضعیت قرمز در هفته جاری

با توجه به ابهامات پیش‌آمده برای دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها در خصوص نحوه حضور و فعالیت کارکنان اداره‌ها در هفته جاری (از هشتم تا سیزدهم آذرماه)، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، جزئیات نحوه کاهش حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی را به همه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲) قانون مدیریت بحران و استانداری‌ها ابلاغ کرد.


///

رییس سابق بنیاد شهید درگذشت

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی رئیس پیشین بنیاد شهید و ایثارگران درگذشت.


///

رییس کمیسیون شوراها در مجلس: امیدواریم اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری این هفته در صحن بررسی شود

رییس کمیسیون شوراها در مجلس در رابطه با اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: این طرح در دستورکار صحن علنی قرار دارد، امیدواریم که در این هفته در صحن علنی مطرح شود.


///

رئیس جمهور شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفت/ ادامه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور در جلسه فوق العاده هیات دولت

جلسه فوق العاده هیات دولت در مورد بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی نهم آذر ۹۹ برگزار شد.


///

عضو حزب اعتدال و توسعه: حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات ۱۴۰۰ جلسه‌ای تشکیل نداده/ کاندیداتوری نوبخت صحت ندارد/ شان شهید فخری زاده بسیار بالاتر از این حرف‌های سخیفی است که برخی سیاسیون بیان می‌کنند!

عضو حزب اعتدال و توسعه‌ گفت: درباره تمام مسائل مربوط به حزب، نوبخت صحبت می کند.


///

عضو حزب کارگزاران: لزوما رییس جمهور نباید جوان باشد/ مشکل اساسی نبود یک رییس جمهوری برخواسته از یک حزب مشخص سیاسی است/ در تعیین سن کاندیداها کم سلیقگی شده است

عضو حزب کارگزاران گفت: به عقیده بنده از ابتدای انقلاب تاکنون تنها چیزی که در دولت ها مشکل اساسی بوده و هست، نبود یک رییس جمهوری برخواسته از یک حزب مشخص سیاسی است که حتی کابینه و رده های مختلف دولت او، اعضای همان حزب باشند تا مردم در پایان هر دوره مطالبات خود را از همان حزب طلب کنند.


///

یک کارشناس مسائل خاورمیانه: دانش قابل ترور نیست/ پس از ترور شهید فخری زاده به سمت فشار دیپلماتیک بر شورای امنیت حرکت کنیم

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: دانش قابل ترور نیست؛ شخص را می توان ترور کرد ولی اگر ایران به دانشی دست پیدا کرده است ان دانش منحصر در یک فرد نیست.


///

موافقت مجلس با بررسی دوفوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها

نمایندگان مردم در مجلس با بررسی دوفوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها موافقت کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه سیاسی مصباحی مقدم عضو حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • جنجال ایکس در هند
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب