Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم استان اصفهان با ماموران پلیس راهور در اجرای بهتر طرح محدودیت‌های سخت‌گیرانه کرونایی که از ابتدای آذر ماه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در هفته اول اجرای طرح با کاهش چشمگیر تردد در سطح خیابان ها و معابر شهری بودیم که این  رفتار ترافیکی  مردم نشانه درک بالای آنان از شرایط جامعه  و کمک به ریشه کن شدن بیماری کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: البته در این بین عده‌ای نیز بودند که توجهی به قانون وضع شده نداشته و حتی برای دور زدن قانون اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود می کردند که البته ماموران پلیس راهور استان بدون هیچ‌گونه اغماضی با این افراد برخورد قانونی را انجام دادند.

وی در ادامه از  اعمال قانون و معرفی ۳۰۰ راننده متخلف به مرجع قضائی به دلیل دستکاری در پلاک خودروی خود از زمان اجرای طرح محدودیت‌های سختگیرانه کرونایی از ابتدای آذر ماه تا کنون خبر داد و گفت: به رانندگانی که اقدام به پوشش یا مخدوشی پلاک‌های خود کنند هشدار می‌دهیم که  توسط نیروهای  پلیس راهور در سطح تمام معابر شهر به صورت حضوری و با استفاده از دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات به صورت مکانیزه اعمال قانون می‌شوند.

محمدی اظهار داشت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در ارقام پلاک (مخدوشی) جرم بوده و در صورت مشاهده ماموران پلیس ضمن جلوگیری از تردد این خودروها، علاوه بر اعمال جریمه ۶۰ هزار  تومانی و توقیف خودرو در پارکینگ، راننده متخلف را برای سیر مرحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان خودرو پلیس راهور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟

سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: «در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخورد‌ها به صورت جدی انجام شده است و کار‌های جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.»

به گزارش مهر، وی افزود: به‌زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودرو‌هایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این تردد‌ها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جا‌هایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد