Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:45:24 GMT

کشف بیش از 4 میلیارد ریال خشکبار قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۳۳۰

کشف بیش از 4 میلیارد ریال خشکبار قاچاق در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کشف 4 میلیارد و 500 میلیون ریال انواع خشکبار خارجی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، هنگام گشت زنی  به یک دستگاه کامیونت باری حامل کالای قاچاق در اتوبان« زنجان – تبریز» مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، هزار و 45 کیلوگرم انواع خشکبار خارجی قاچاق و فاقد مدارک و مجوز قانونی کشف و یک نفر را در این عملیات پلیسی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف کالای قاچاق 4 میلیارد ریالی در زنجان

سردار جهانبخش همچنین از کشف 4 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در اتوبان « زنجان – قزوین» مشکوک آن را متوقف کردند.

 وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، چهار دستگاه تلوزیون ال ای دی 50 اینچ و مایکروفرو و چهار دستگاه گوشی تلفن آیفون فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی کشف و یک قاچاقچی نیز در این عملیات پلیسی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه 4 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از دستگیری هفت سارق و کشف اموال مسروقه در زنجان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان زنجان، موضوع دستگیری و کشف در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به هشت فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان قاچاق کشف پلیس جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان میلیارد ریال کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان