Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زنجیره انسانی در محکومیت ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور عصر امروز  با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ساحل خلیج فارس در بوشهر برگزار شد.

حاضران در این زنجیره که حدود ۳۰ نفر بودند با شعار‌های الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، لبیک یا خامنه‌ای و هیهات منا الذله ترور این اندیشمند را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان همچنین دست‌نوشته‌هایی با عنوان حالا که زدند اگر پاسخ ندهیم، جنگ خواهد شد، بزنید تا جنگ نشود، اگر بترسید جنگ قطعی است، بزنید تا نزنند و ضرورت خروج بازرسان آژانس در دست داشتند.

شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران جمعه هفتم آذر در عملیات تروریستی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زنجیره انسانی شهید فخری زاده شهید هسته ای تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر

نشست هم اندیشی و بررسی طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع در بوشهر برگزار شد.

این نشست با حضور احمد پور معاون زنجیره تامین دانش کشور، ابراهیمی ریس زنجیره تولید بوشهر برگزار شد.

در این نشست راضیه علی پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان با ارائه گزارشی از مشارکت گسترده اتباع استان در این طرح خبر دادند و استقبال از این طرح را مطلوب دانستند. 

احمد پور معاون زنجیره دانش کشور نیز با تشریح دستورالعمل ها و سیاست های مدون شده، طرح مذکور را مهم و بستری مناسب برای جذب سرمایه های سرگردان و خرد اتباع کشور دانستند و از سازمان ملی مهاجرت و  مدیریت امور اتباع استان بوشهر بابت ایجاد زیرساخت های مناسب و اطلاع رسانی گسترده تشکر و قدرانی نمودند.

در این نشست عالی نژاد معاون اداره کل، علیزاده رئیس دفتر خدمات اقامت و اشتغال استان، حسینی حراست اداره کل، رضوی مسئول هماهنگی جلسات و مسئول فناوری اطلاعات نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • پسربچه مرودشتی در ساحل بندر سیراف غرق شد
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران + فیلم
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • راه‌اندازی سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد