Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای نظارت بر روند خدمات رسانی به شهروندان و تردد آنها از معابر در مناطق مختلف شهر یاسوج حضور یافت و از نزدیک آخرین وضعیت معابر شهری در پی بارش باران را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری در این بازدید ضمن اشاره به بارندگی های اخیر استان، گفت: فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مجموعه  شهرداری های 18 گانه، راهداری، هلال احمر و اورژانس  در سراسر استان پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برخی از شهرهای استان میزان بارندگی بالاتر بوده است، عنوان کرد: با همکاری مجموعه شهرداری تاکنون وضعیت شهر یاسوج مطلوب است و دو اکیپ و تعداد 120 نفر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

کلانتری از آماده باش 200 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای مقابله با سیل در استان خبر داد و تصریح کرد: اولویت امداد رسانی با مناطق روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به بازندگی های سال گذشته شاهد بهبود زیرساخت ها در مناطق آسیب پذیر هستیم.

مقام ارشد اجرایی استان با تاکید بر اینکه با هدف ارتقای زیرساخت ها از مناطق دچار مشکل حمایت خواهد شد، گفت: در کنار مسیر های اصلی و ترانزیت، باید روستاها مورد توجه قرار گرفته و به محض فراهم شدن شرایط نسبت به بازگشایی مسیر اقدام شود.

کلانتری به مردم استان توصیه کرد که تا جایی که امکان دارد از حاشیه رودخانه ها فاصله بگیرند.

وی با اشاره به ریزش کوه و گل و لای در محور یاسوج به شیراز (گردنه مله شوره)، بیان کرد: گروه های ویژه راهدای و دستگاه های امدادی به سرعت برای پاکسازی و بازگشایی مسیر به منطقه اعزام شدند.

 استاندار در این بازدید از کارهای انجام شده در برخی معابر همچون بلوار شهید اورنگ و محله بختیاری ‌ها که سال های گذشته موجب نارضایتی مردم شده بود، قدردانی کرد.

کلانتری همچنین در این بازدید ضمن بررسی وضعیت ماشین آلات واحد نقلیه شهرداری با کارکنان این حوزه نیز دیدار و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است که استاندار از محدوده تقاطع گلزار شهدا، بلوار شهید اورنگ و محله بختیاری ها بازدید کرد.

گفتنی است فرماندار بویراحمد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، شهردار یاسوج و جمعی از مسئولان کلانتری را در این بازدید همراهی کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و پنجم ۶ هزار و ۹۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۸۷۱ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۴، ۶، ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در کوچه ۱۱ فرصت شیرازی و منشعبات در منطقه ۷ و روکش آسفالت در معبر خاکی خیابان بهزادی در منطقه ۵ انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۵ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۶۶۵ هزار و ۲۵۵ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۰۸ هزار و ۶۱۱ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز