Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، الهیار ترکمن درباره ظرفیت‌ استان تهران در تامین مسکن فرهنگیان اظهار داشت: قرار است که از شهرهای پرند، پردیس و هشتگرد برای تامین مسکن فرهنگیان استان تهران استفاده شود.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی پیشنهادی نیز داده است که می‌تواند در شهر جدید ایوان‌کی ظرفیت های بالاتری را در اختیار فرهنگیان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش و پرورش این را به مناطق مختلف شهر و استان تهران اعلام کرده که فرهنگیان در صورت تمایل نیز از این ظرفیت استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین قرار است که برای تامین مسکن فرهنگیان از مکان‌های مختلف تهران که امکان ساخت منزل وجود دارد، استفاده کرد.

الهیار ترکمن با بیان اینکه زمین در ساخت مسکن اصلی و مهم ترین آورده است، گفت: در وهله اول باید زمینی وجود داشته باشد که عملیات احداث روی آن انجام شود. اگر این محدودیت رفع شود، ظرفیت مناسبی برای استان تهران ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از میان ۱۷۰ هزار واحد مسکونی تامین مسکن فرهنگیان، ظرفیت استان تهران ۱۵ هزار واحد است که در فازهای بعدی هم این مقدار قابل افزایش است اما تاکنون متقاضیان استان تهران مشخص شده اند.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ راهکارهای جذب معلم در آموزش و پرورش تصویب شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن فرهنگیان تامین مسکن تامین مسکن فرهنگیان آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان مسکن فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها مسکن معلمان معلمان استثنایی سهام عدالت تامین مسکن فرهنگیان آموزش و پرورش استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش