Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:40:10 GMT

مسکن محرومان شهر جدید هشتگرد تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۴۶۴

مسکن محرومان شهر جدید هشتگرد تعیین تکلیف شود

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست با رییس و هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: تسریع در تکمیل فضای آموزشی و فرهنگی شهرجدید هشتگرد  ضروری است و باید سرمایه گذاران برای اجرای مسوولیت های اجتماعی در مناطق محروم، تشویق شوند.

وی ادامه داد: همچنین باید زیرساخت های خدماتی در زمینه  قطار برقی کرج - هشتگرد برای رفاه حال مسافران تقویت شود که در این زمینه  راه اندازی سریع ایستگاه های متروی دانشگاه خوارزمی و ماموت ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی  نیز  ساخت بیمارستان جدید توسط شرکت عمران شهر جدید تاکید کرد و گفت: برای تجهیز این پروژه آمادگی همراهی لازم را داریم.
وی افزود: باید مشکلات بنای نیمه کاره بیمارستان قدیمی شهرجدید هشتگرد نیز در کمترین زمان ممکن رسیدگی و حل شود.

در این نشست طی تماس های تلفنی و دعوت از مدیران مربوطه، هماهنگی های لازم با مدیران اجرایی استان البرز برای سرعت بخشی به امور از سوی استاندار صورت گرفت.

شهرجدید هشتگرد اکنون ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که با تکمیل بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی مهر و طرح اقدام ملی مسکن، طبق پیش بینی ها جمعیت آن در ۲ سال آینده از مرز ۵۰۰ هزار نفر عبور می کند.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  شهرجدیدهشتگرد مسکن استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرجدیدهشتگرد مسکن استان البرز شهرجدیدهشتگرد مسکن استان البرز اخبار کنکور جدید هشتگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر

ابوالحسن عالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی شد که از این شمار یک‌هزار و ۷۰۵ انشعاب تبدیل به مجاز و ۲ هزار ۲۳۲ انشعاب نیز قطع شدند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اکنون ۷۰۲ انشعاب غیرمجاز نیز در مرحله قضایی قرار داشته که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، دشتستان، بوشهر، گناوه و کنگان به ترتیب بیشترین انشعاب آب غیرمجاز آب را دارند.

عالی ادامه داد: انشعابات غیرمجاز یک نوع پایمال حق و حقوق مشترکان قانونمند بوده بر همین اساس برخورد با این اقدام غیرقانونی با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برآورد‌ها حجم آب مصرفی شناسایی شده از این انشعابات غیرمجاز چند هزار مترمکعب بوده و ساماندهی این تعداد انشعاب به مثابه احداث یک سایت آب شیرین کن به ظرفیت حداقل ده هزار متر مکعب و با صرف سرمایه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی می‌باشد و از طرف دیگر تهدیدی آشکار برای تامین آب مشترکان قانون‌مدار هم استانی است.

عالی افزود: کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی‌های متعدد برخورد با انشعابات غیرمجاز را تبدیل به یک اولویت اجتناب ناپذیر کرده است.

وی یادآور شد: در استان بوشهر بیشترین شمار انشعابات غیرمجاز مربوط به سکونتگاه‌های غیررسمی و بویژه در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی