Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:52:50 GMT

خبرنگاران «کرونا» را روایت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۵۰۰

خبرنگاران «کرونا» را روایت می‌کنند

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از خبرنگاران اجتماعی و سلامت کشور تصمیم گرفتند تجربه‌های شخصی یا اجتماعی خود در طول ماه‌های شیوع ویروس کرونا در کشور را به صورت ۱۰ روایت در قالب یک کتاب منتشر کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در فراخوان جمعی از خبرنگاران اجتماعی و سلامت کشور آمده است: «فکر کردیم بد نیست در این حال و روز که ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا گذشته، با رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی، دست به دست هم دهیم و خاطره‌های خودمان از دوران کرونا را در قالب روایت بنویسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بر اساس این فراخوان، ارسال روایت‌ها باید از طرف خبرنگاران باشد و هر خبرنگار می‌تواند یک روایت از تجربه شخصی یا اجتماعی خود یا اطرافش در مورد کرونا را ارسال کند.

همچنین روایت‌ها باید در قالب فایل وورد ۲۰۰۳ یا doc ذخیره شده و حداکثر تا اول دی ماه به آدرس ایمیل ۱۰ revayatcorona@gmail.com ارسال شود.

هر روایت مجاز به حداقل ۳ هزار و حداکثر ۶ هزار کلمه بر اساس شمارش‌گر وورد است و در نهایت ۱۰ اثر از مجموعه آثار رسیده انتخاب شده و در یک کتاب با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود.

بر اساس این فراخوان، روایت‌ها قرار نیست گزارش باشند و ترجیح به روایت‌های شفاهی و نزدیک به داستان است تا برای مخاطب عام هم جذابیت داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خبرنگار کتاب روایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال اعلام شده است

بر اساس آمار‌های موجود میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۳۲/۱ سال بوده است. 

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲/۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹/۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴/۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۷/۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷/۳ سال بوده است. 

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸/۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰/۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲/۷ سال است.

منبع: مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال اعلام شده است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • حق بیمه کارگران برا اساس دستمزد واقعی است
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی